סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

מחסל פראי (2007) Rogue Assassin – War

מחסל פראי הוא סרט פועלה מרשים עם ג’ייסון סטת’ם וג’ט לי. לאחר שבן זוגו, טום ווין, ומשפחתו נהרגים על ידי המתנקש המסוכן רוג, הנקמה הופכת לאובססיה עבור סוכן ה-FBI ג’ק קרופורד, שחייו הופכים לסיוט עקב חרטה. רוג יוצא מהמחבוא כדי לסגור את חשבונותיו עם המאפיה הסינית וכנופיות היאקוזה, זמן טוב לעימות אחרון בין הרשע לסוכן.

כשרוג וג’ק נפגשים פנים אל פנים, פרטים חשובים מעברם מתגלים. זרם המהגרים האסייתי הופך את העיר סן פרנסיסקו לשדה קרב שבו היאקוזה היפנים מתמודדים עם הטריאדות הסיניות. במאבק הזה, המשטרה וה-FBI הם בסך הכל פיונים, אנשים רגילים הם קורבנות בטחונות, נתונים פשוטים בסטטיסטיקה, והפתרון היחיד להרס של קבוצות פשע מאורגן הוא לפוצץ אותם. זה גם הרעיון של הסרט מחסל פראי.

מחסל פראי לצפייה ישירה, הסרט המלא.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של יונתן לסרט מחסל פראי

אין ספק שהסרט מחסל פראי הוא נהדר בדיוק כמו כל הסרטים בהם משחקים ג’ט לי וג’ייסון סטת’ם והעובדה שראינו אותם משחקים ביחד הייתה אדירה. אני לא יכול לחכות לראות אותם על הסילון משחקים עם ג’קי צ’אן, הסרט הכי מגניב שאפשר! הקרבות עקובים מדם, דומים במובנים מסוימים לסכסוכי הגנגסטרים בתקופתו של אל קפונה (שבהם התעמתו קבוצות מהגרים אחרות), ורצפי הפעולה, על אף שהם מוגזמים בחלקם, הם דינמיים ומבוצעים היטב. הפרשנויות של ג’ט לי וג’ייסון סטאת’ם מתאימות לסרט אקשן, בו הדמויות פועלות תחילה, ורק לאחר מכן הן מציבות בעיות מצפון. סרט האקשן הזה מציע את מה שחובבי הז’אנר רוצים לראות: אקשן. אין דרמות חזקות, אין קטעים קומיים, אין רגעי אימה, זה אקשן טהור. מי רוצה אקשן כדי לצפות בסרט הזה, מי לא רוצה לעשות את זה.

מה אני אגיד את ההערכה המקסימלית לשני הגיבורים, הם שמו ידיים ביד כדי שיצא משהו נחמד ויצא. האסתטיקה לא אמיתית ואתה מגנה את זה אבל יותר מזה. בוא נסתכל הגיוני: האם תגדיר את שלך אישה וילד עולים באש, האם הם מתים? האם תהיה לך את היכולת או שיש למישהו את היכולת לאחר שאשתך וילדך ימותו להמציא תוכנית כזו עם כל כך הרבה כוח ואמביציה? מישהו מוכר את בן הזוג שלו ככה ואז אומר “חשבתי שהם רק רוצים ללמד אותך לקח!” אני אומר שבסופו של דבר להשוות את המבצע למה שרשמתי זו עובדה מאוד נורמלית ולמה לא אמיתית, בסך הכל סרט אקשן טוב עם תהפוכות וסוף בלתי צפוי שווה צפייה ואני ממליץ עליו.
בצד שני, ואני לא מסכים יש מבקרים שאומרים שמי שראה סרט עם סטאת’ם ראה את כולם. כל מה שנעשה עד כה וקרוב לוודאי שכל מה שייעשה מעתה ואילך, שכן סטטהאם לא רק “ממלא” את אותו תפקיד כל הזמן, אלא זהה בכל פרט, מהבגדים הנלבשים ועד לאורך הסנטר. מוזנח במשך מספר ימים.
4 כוכבים באמרת מתאימים לסרט זה.

Exit mobile version