סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

ספיידרמן: אין דרך הביתה (2021) Spider-Man: No Way Home

בסרט ספיידרמן: אין דרך הביתה זהותו הסודית של ספיידרמן נחשפה לכל העולם בנפילה למלכודת שהטמנה מיסטריו. כעת ספיידרמן נרדף על ידי השלטונות על פשע שלא ביצע ועל פיגועי טרור ברחבי אירופה שהוא אינו אחראי להם. פיטר פארקר מבועת מזהותו נחשפה, מבקש טובה מדוקטור סטריינג’, והאחרון מתגלה כפחות חכם ממה שהיה רגיל בסרטים הקודמים, מקבל. גיבורי על ילכו לאיבוד במולטי-יקום, ויעשו מאמצים יוצאי דופן למצוא דרך חזרה הביתה.

הגיבור האהוב שלנו חייב להוריד את המסכה ואינו יכול עוד להפריד בין חייו הרגילים לבין החיים של גיבור על. כשהוא מבקש עזרה מד”ר סטריינג’, ההימור הופך למסוכן עוד יותר, ומאלץ אותו לגלות מה זה באמת אומר להיות ספיידרמן.

ספיידרמן: אין דרך הביתה לצפייה ישירה.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 5]

הביקורת של שרון לסרט ספיידרמן: אין דרך הביתה

ספיידרמן: אין דרך הביתה די מוכיח שמה שמגדיר סרטי גיבורי על גדולים הוא לא העובדה שגיבוריהם לובשים מסכה, אלא הרגשות האמיתיים שאנחנו להרגיש תוך כדי צפייה בהם בפעולה. לא רק ספיידרמן: אין דרך הביתה מרגש ונוסטלגי להפליא כפי שהייתם מצפים שיהיה, אלא שזה גם סיפור התבגרות חכם שבו פיטר גדל לגיבור שהוא נועד להיות, וכל אחד ואחד. הדמות מקבלת גאולה, סגירה, הזדמנות שנייה או הזדמנות לעשות מה שנכון. אז מה אם גם שירות מעריצים הוא חלק מהמשוואה?
בטח, הסרט נותן למעריצים כמה סצנות שהן פחות או יותר בדיוק מה שהם קיוו לראות, אבל זה לא אומר שהסצנות האלה לא משרתות מטרה בנרטיב. אם ספיידרמן: אין דרך הביתה יספק את המעריצים במידה שהחדר כולו ימחוא כפיים, יריע וישאג בהנאה פעמים רבות, זה גם סרט מפתיע כל הזמן שמשלב אקשן, הומור, רגש ונוסטלגיה בדיוק בצורה הנכונה, תוך שימוש בקסם של המדיום הקולנועי כדי לבדר, להעביר ולשלוח יותר ממסר אחד בצורה יעילה מאוד.

בבסיס ספיידרמן: אין דרך הביתה הוא פיטר עצמו, דמות שגדלה לא מעט לאורך השנים מאז הופעתו הראשונה בקפטן אמריקה: מלחמת האזרחים (2016): הוא נלחם לצד הנוקמים, הוא הציל את עיר הולדתו מכמה איומים, הוא הציל גיבורי-על אחרים מגורל נורא, והוא היה עד למותו של המנטור שלו, טוני סטארק  כל זאת תוך כדי ניסיון לסיים את לימודיו ולהבין איך לגשת לקרוסתו בתיכון. גם גאון מתמטיקה וגם רב משימות מרשים, פיטר היה כל כך טוב בלהטוט בין שתי הזהויות שלו בכל הסרטים האלה, בחירה בוגרת מאוד והפגין אומץ מדהים, עד שמעולם לא עצרנו לחשוב על העובדה שהוא עדיין נער, ושעדיין יש לו כמה לקחים ללמוד.
ספיידרמן: אין דרך הביתה מתייחס לעניין הזה מיד, מכיוון שה”מחלוקות” סביב מעמד גיבור העל של פיטר עלו לו ולחבריו בסיכוי להיכנס לקולג’, והפתרון היחיד שפיטר יכול לחשוב עליו הוא לא לנסות לגרום למכללה לשקול מחדש, אלא מבקש מדוקטור סטריינג’ להתעסק בזמן. זו רק הראשונה מתוך סדרה של בחירות שמראות לנו שלמרות שפיטר הפגין בעקביות אומץ וחוכמה שהם הרבה מעבר לשנים שלו, הבחירות שהוא עושה כשהוא נשאר לאמצעים שלו לא תמיד בוגרות וטובות. -מחשבה. חשוב מכך, פיטר עדיין לא הצליח ללמוד דבר מהותי מטוני סטארק – כלומר, איך לאמץ את שתי הזהויות שלו, ולהיות גם פיטר פארקר וגם ספיידרמן, בו זמנית.
אני מעניקה 4 כוכבים מתוך 5.

 

 

Exit mobile version