סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

לילה טוב אדון תום (1998) Goodnight Mister Tom

בריטניה נמצאת על במלחמה כאשר ויליאם הצעיר נשלח לגור עם טום בכפר. טום הוא אלמן עצוב ומתבודד שמתחיל לאט לאט לאכוב את הילד. טום מגלה עד מהרה שוויליאם היה קורבן להתעללות בילדים וזקוק מאוד לאהבתו ולטיפול בו. טום לוקח את וויליאם מתחת לכנפו ומספק לו בגדים חמים והרבה אוכל. וויליאם מתחיל לשגשג והוא בקרוב מתחיל ללמוד. שם הוא פוגש מורים אכפתיים ומפתח קבוצת חברים צמודה: ג’ורג ‘פלטשר, האחיות קארי וג’יני וזאק, עמית מפונה. וויליאם נבוך מכיוון שאינו יודע לקרוא אך בעזרתו של טום הוא יכול בקרוב לעמוד בקצב של חבריו. במהלך הזמן הזה, וויליאם מתחיל להבין שיש לו כישרון לציור ולמשחק.

למרות וויליאם מאושר מחייו החדשים, אירועי העולם החיצון אינם בהירים כל כך. מלחמת העולם השנייה בעיצומה והפכה למציאות קודרת עבור הכפר. כאשר וויליאם מקבל הודעה אמו חולה והוא חייב לחזור ללונדון, לבו שוקע. בלונדון מגלה וויליאם שאמו ילדה. היא שואלת אותו על חייו עם טום ומכה אותו כשהיא מרגישה שהתגובות שלו לא מספיקות. אמו של וויליאם נועלת אותו ואת התינוק בארון ועוזבת את הבית. טום מתעורר בלילה עם הנחה מוקדמת שוויליאם בבעיה. הוא נוסע ללונדון ומוצא את וויליאם מוכה, חולה ונצמד לאחותו התינוקת המתה. לאחר שהות קצרה בבית חולים בלונדון, טום חוטף את וויליאם ומחזיר אותו לכפר הקטן.
לאחר שחזר, וויליאם מתחיל בהתאוששות איטית. זמנו בלונדון גבה ממנו פיזית ונפשית. בעזרתם של טום וחבריו, וויליאם מתחיל להרגיש שוב רגיל. זמן לא רב לאחר ההחלמה, הוא מגלה שאמו התאבדה. וויליאם מזועזע ממותה אך שמח ללמוד שטום עומד לאמץ אותו.
החיים ממשיכים כרגיל עד ליום אוגוסט בו נקרא חברו הטוב ביותר של וויליאם, חזרה ללונדון, כדי לבקר את אביו הפצוע. עוברים שבועות בלי שום חדש מאת זך. כאשר סוף סוף החדשות מגיעות, הן עגומות. זאק מת.
ויליאם מתגבר על צער אך בעזרת מערכת התמיכה שלו, הוא מתחיל להבין שזך יחיה בו לנצח. וויליאם מבין שיש לו הרבה מה לחיות והוא אסיר תודה על חייו עם טום.

לילה טוב אדון תום לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version