סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

ספקטר (2015) Spectre

ספקטר הוא עוד סרט פעולה מרהיב כמו כל הסרטים עם ג’יימס בונד. מסר חידתי מעברו של ג’יימס בונד זורק את הסוכן 007 לחקירה החושפת את פעולותיו של ארגון מרושע. בעוד M מתעמת עם יריבים פוליטיים נחושים לסגור את שירותי החשאי, בונד נאבק לשים בצד את מעטה המסתורין המכסה את הסוד הנורא שמאחורי

ספקטר לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של יונתן לסרט ספקטר

עם התחלה חזקה מאוד וסיום שעושה את זה שווה לראות את הסרט ספקטר עדיין בונד מעורר את הרושם כי עסוק יותר להוקיר להפקות הישנות של הסדרה. אווירה הרטרו והעובדה שבונד בסופו של דבר מבלה שעתיים וחצי בעיקר בניסיון להציל את “הבנות” שלו הוא רעיון לא רגיל לסרטים כאלה. התרשמתי מאופן שבו התסריט שכתב ג’ון לוגן (ואחרים) עוטף את ההרפתקה החדשה של בונד כשיא של כל סדרת סרטי דניאל קרייג כסוכן. לפני תשע שנים הראה לנו קזינו רויאל את בונד שמקבל את “אישור ההרג” ומאבד את חברתו של וספר לינד (אווה גרין), ובספקטר אנו רואים אותו מתמודד עם הרחש הרשע מאחורי ארבע המשימות הגלובליות האחרונות.
ספקטר מתחיל במרדף מגה במקסיקו סיטי הצפופה.

זהו יום המתים, והמקסיקנים חוגגים את החיים בלגלוג על המוות עם ריקודים ותלבושות משוכללות. בונד, בחליפה שחורה מודפסת עם שלד, עוקב אחר נבל, וסם מנדס מציע את אחת מצילומי הרצף המרהיבים ביותר בשנים האחרונות של הקולנוע: חמש דקות של תסריט כוריאוגרפי בקפידה, עם צילומי חוץ ופנים ואלפי תוספות בסרט מִסגֶרֶת. אם השיר “Writing’s on the Wall” של סם סמית כמעט גורם לך לשים את הידיים על האוזניים, הרצף הראשון הזה משכנע אותך שמנדס וצבא המומחים שלו לא חסכו מאמץ להכין את ההופעה שלהם.
יש כל כך הרבה דברים שעובדים טוב בסרט ספקטר, החל ממעקב עולמי ועד קרבות תגרה, ואחת ההתמחויות של הסדרה היא חקר מיקומים מרהיבים, מוכנים להפוך לחורבות ברגע בונד יופיע במסגרת. למרבה הצער, הסרט ארוך מדי, וזה מורגש, במיוחד כאשר סצנות של דקות רצופות משמשות רק לאפקטים מיוחדים או מרדפי מכוניות חוזרות ונשנות, נזרקות על המסך רק כדי להזכיר לנו עד כמה ג’יימס “קשה להרוג”, יעיל ונועז. אגרת חוב. יתר על כן, הסרט מטריד עקב רשלנות בלתי נתפסת לגיבור שאי אפשר לטעון: אנטגוניסטים נותרו בחיים רק כדי להופיע מאוחר יותר או רמזים יקרי ערך שהשאירו אחריהם לבונד להיתפס בדיוק כשהתסריט דורש זאת. מטריד גם כי במשך שעתיים נאבקים עוזריו של אוברהאוזר לחסל את הסוכן, אם כי הנבל לא יכול לחכות לפגוש אותו.

אתה לא יכול למצוא סרט בסדרה שעושה כבוד להרפתקאות קודמות עם הרבה יותר נשמעות מאשר ספקטר. מכוניות, סצנות, עימותים, גאדג’טים מ -23 החלקים הראשונים של הזיכיון זוכים לכבוד בסרט, וזה הופך לרעיון מוכר יותר מכפי שצריך להיות.
בשורה התחתונה, סרט אקשן טוב מאוד. ברור שזה לא נותן לך להשתעמם והאקשן די מתפתל ותופס אותך.
אולי אני לא אובייקטיבי כי אני מאוד אוהב את ג’יימס בונד ובגלל זה אני נותן 5 כוכבים.

Exit mobile version