סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

חולית (2021) Dune

המסע המיתולוגי והרגשי משל הסרט דיונה מספר את סיפורו של פול אטריידס, צעיר בהיר ומוכשר, שנולד בגורל גדול, מעבר להבנתו, שעליו ללכת לכוכב הלכת המסוכן ביותר ביקום כדי להבטיח את עתיד המשפחה ואנשים או. כאשר כוחות הרשע מתפרצים לסכסוך על בלעדיות כדי לספק את המשאב היקר ביותר ביקום, הנמצא רק על הפלנטה הזו – משאב המסוגל לפתוח את הפוטנציאל הגדול ביותר של האנושות – רק מי שיכול לכבוש את הפחד ישרוד.

חולית לצפייה ישירה, הסרט המלא עדיין לא נמצא ביויוטב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 3]

הביקורת של יונתן לסרט חולית

באופן תיאורטי פרנק הרברט סיכם את סדרת הדיונות, העובדה היחידה שעליה מבוססים שאר הספרים, שפורסמה 15 שנים לאחר מותו היא המערכון (30 עמודים) של דיונה 7 אפשרית, שכנראה נכתבה לפני השלמת בית הפרק: דיונה. אני חושב שכן מכיוון שבפרק האוס אנו עדים לסגירת מחזור, כל המצב חוזר למצבו הראשוני. המעגל הושלם: אראקיס שוב מדבר, התבלין הופך למותרות ומצבו הפוליטי של הגלקסיה חוזר למה שהיה לפני פול ולטו עלו לשלטון. בריאן הרברט הוכיח במשך 50 שנה שהוא לא מתעלה לרמה של אביו, ולכן הוא בחר בקווין ג’יי אנדרסון לכתוב את הספרים. זה נראה יותר כמו ניסיון לסחוט כסף מהזיכיון של אביו הגאון מאשר כמה המשכים אמיתיים.
ידעתי מההתחלה כשראיתי את הבמאי, הטריילר והליהוק שההתלקחות הזו תהיה שטויות .. אבל לא ציפיתי שזה יהיה כל כך מאכזב …. אחרי שווילנייב ביים את אחד ההמשכים החלשים ביותר שעשה את בלייד ראנר 2049 מה שנקרא המשך ליצירת המופת של רידלי סקוט 82, שמנסה כעת להפוך את הבמאי החזון והמוכשר לבימוי עיבוד טיפשי של יצירת האמנות של פרנק הרברט לרומן הענק דיונה. ההנפקה הזאת … כסרט אפי …

אני לא יכול להגיד לך …. הוא מאכזב מכל הבחינות, קודם כל התסריט מסיר כל כך הרבה שלבים מהספר עד שלא נותר דבר מהרומן נכתב על ידי הרברט. הנוף נשמע שטחי מאוד ועם תקציב קטן מאוד, האפקטים המיוחדים ראויים לרחם, סצינות האקשן שהיא רק אחת .
זאת המצור על הארמון שנקרא (שנמצא באי שצולם בסקוטלנד אי שם). … הברון הוא הצחוק של העולם … האינטראקציה בין הדמויות היא שטחית עד למקסימום, לדמויות אין הרבה קשר מילולי או פיזי אחת לשנייה .. הן פשוט מצולמות … וזהו על זה .. הקשר בין אמו של פול לאביו כלל אינו מופיע, האימון של פול מכוון שטחית ואנו רואים את ג’וש ברולין לבוש בחולצת טריקו מודרנית כאילו עכשיו והוא קנה אותה מקנוולו לה מול … .. לקליק חסר התוספות והתלבושות הצבעוניות והפזרניות כפי שמתואר ברומן .. במקום כאן כולם לבושים בשחור, אין חצרים בארמון אלפי חיילים, אקסטרווגנטי ולקליק אין צבע … הקינוח אפור במקום צהוב על בז ‘… התולעת … הם באמת לא באמת רואים רק 3 שניות וזה אל תזוז ….. הצחוק של כדור הארץ. בזריקה מופיע זנדאיה קולמן שאין לו תפקיד לא מדבר, בינה לבין פול אין סיפור אהבה והוא שחור במקום לבן ….

הרומן האנטי לגמרי של הרברט. מה עם השחקן שמגלם את פול..שחקן הרוגן והיבש הזה תימות חלמת שנראה כאילו לא אכל דבר במשך שבוע … הוא בכלל לא נראה כמו הדמות המתוארת ברומן או לפחות זו בסדרה או מהגרסה של דיוויד לינץ ‘. הם והקליק הגדול הזה אני משחקים בערך 10 אחוזים של הרומן ואז הוא מסתיים בפתאומיות … אני אומר שאם הוא יצליח אולי יהיו עוד כ -3.4 חלקים לפחות כדי להגיע לאורך הגירסה של לינץ’ או יותר ל -6.7 המשכים לספר אולי את כל הסיפור הנמצא ברומן …. אכזבה מוחלטת.
אני מקווה שמי שימשיך להקרנה חדשה ישתמש באותם משאבים כמו לאווטאר. הספר נותן לו מספיק פרטים להרפתקה דמיונית כזו וחבל אם הספר הזה לא היה בעל תסריט ברמה של “מלחמת הכוכבים” או ה”אווטאר “החדש יותר. לבמאי ולתסריטאי -אל תהיה קמצן, תן דרור לדמיון שבמוקדם או במאוחר היבטים רבים של סרטים אלה הפכו למציאות.

Exit mobile version