סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

ונום (2018) Venom

ונום הוא סרט מדע בדיוני ופעולה כפי שרק באולפני מארוול יודעים לעשות. טום הארדי מגלם את אדי ברוק, עיתונאי החוקר מחקר של מדען מרושע (ריז אחמד). במטרה להצליח במקצוע שלו יש לו ראיון של הרוצח הסדרתי קלטוס קסאדי. ברוק יוצר איתו קשר. החומר פוגע בגופו ומשנה את אישיותו, ונותן לו כוחות על בעל שלא היה לרוצה שיהיו לו כי הוא לא מצליח תמיד לשוט בו.

ונום לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

לצפייה בסרט “ונום 2” לחץ כאן!

הביקורת של יונתן לסרט ונום 

התיישבתי לראות את הסרט ונום עם ציפיות גדולות אבל לא פחות מחצי שעה אחרי הפריים הראשון, התחושה שיש לכם ראיתי כבר את הסרט. מה שמתורגם לכישלון של פרופורציות, בהתחשב בכך שונום היה בדיוק אנטי גיבור שיכול היה לשבור את המונוטוניות של גיבורי העל המושלמים שהתרגלנו אליהם בעשור האחרון. ובכל זאת, איך אפשר לקחת דמות כל כך מיוחדת ולעשות סרט שמתפתח כל כך מוכר?
פגשתי את אדי ברוק בשנת 2007, כשטופר גרייס שיחק אותו בספיידרמן 3, וטום הארדי הוא בהחלט בחירה טובה יותר לביקור חוזר בדמות. כתב מרדן, ברוק נשלח לראיין את קרלטון דרייק (ריז אחמד), ממציא שרוצה לשטוף את תדמיתו לאחר שהתרסקה חללית במלזיה. מה שברוק לא יודע הוא שהחללית הכילה דגימות של יצורים חייזרים ושדרייק לא יכול לחכות כדי לתת להם מארחים אנושיים.

מה שברוק יודע הוא שלדרייק היסטוריה ארוכה של שיטות לא אתיות. בעזרת המידע שנגנב מהמחשב הנייד של חברתו (מישל וויליאמס, בתפקיד הגרוע ביותר בקריירה שלו), העיתונאי מתעמת עם הממציא, ולא ייקח הרבה זמן לנקום. בעקבות תחרות נסיבות, ברוק יהפוך למארחו של אחד החייזרים, Venom, ותיהנה בקרוב מיתרונות הסימביוזה, אך הוא גם יצטרך להתמודד עם הסכנות.
לרוע המזל, הסרט נאמן מדי לסיפור מוצא הדמות, התסריטאים שכחו כמה סיפורים כאלה היו לנו בעשור האחרון. שלא לדבר על זה שמקורו של ארס דומה כל כך לזה של ספיידרמן, לכן תחושת ההיכרות מודגשת, והציבור יתאכזב שמלבד הפניות מעורפלות, הדמות המוכרת בהרבה של מארוול כלל לא קיימת בבכורה ביום שישי. ליניארי מדי ועם טריילר המכיל כמה ספוילרים ענקיים, הסרט דוחף את הקהל שלו מאינרציה לסיום ללא הפתעות. מספיק לסרט גיבורי העל הצפוי של השנה? בכלל לא.
על ארס נכתב שהוא נראה, בנקודות רעות, כמו האלק, סרטו הנשכח של אנג לי. ארס נראה כמו הרבה סרטי גיבורי על גרועים אחרים, אבל יש לנו דמיון מוזר הרבה יותר: זכיינית הרובוטריקים. הקול של ארס, על האפנון המרושע שלה, מזכיר את הדמויות השליליות בסדרה הרווחית אך כל כך חילול הקודש של מייקל ביי.

הדיאלוג ה”פנימי “של ברוק מגושם כמו הרובוטריקים: הוא רוצה להיות ספרינט ומצחיק, אבל הוא רק מאלץ את הציבור לקבל מוסכמה, כלומר שברוק חושד במהירות שהוא” טפיל “על ידי יצור זר. התככים המרחבים, הנושא של הפולש שהפך לבעל ברית ואנטגוניסט של האנטי -גיבור, שגופו יכול ללבוש צורה של כל מיני נשקים, מגדיל את מספר הדמיון עם סדרת הרובוטריקים.
אנו באמת רוצים שאהבנו את ונום, במיוחד מכיוון שסרטי מארוול, תוך ניסיון להמציא את עצמם מחדש ולחקור כל פעם ז’אנרים חדשים וטריטוריות קומיקס חדשות, לא יכולים להימלט מהסגנון הנרטיבי של המקור הספרותי ואין להם איך לא לחזור על עצמם. ונום יכלה להציע משהו חדש, כך שזה עוד יותר מעצבן שצוות הקולנוע בחר כל כך חסר השראה ללכת בדרך מוכה מדי על ידי אחרים. אין ספק שחלק מהצופים ייהנו מונום, הדרך שבה היא מבטלת את יריביה וכמה שורות מצחיקות, אבל הם גם יעזבו את הקולנוע כשהם רוצים עוד.

Exit mobile version