סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

ונום 2 (2021) Venom: Let There Be Carnage

ונום 2 הוא סרט אקשן מדע בדיוני מותח. אדי כבר התרגל לחיים בסימביוזה, אם כי לחיות עם ונום לבד לא נוח. הוא מוכר כבלתי צפוי וזועף, שובב וכריזמטי, הוא יודע להתגרות בכל השאר. האם ניתן לעצור חייזר ע”י עיתונאי שובב בעל פה גדול שמשמש כמארח שלו! במיוחד כשהוא רעב!

רק שהם לא מדברים אחד עם השני כל הזמן: כאשר לכתב יש הזדמנות היסטורית לראיין את קלטוס, ונום (עד כה, ללא תחרות) פוגשת יצור חדש, הרבה יותר חזק ואגרסיבי: קרנג’ – הנשק שבאמצעותו הרוצח הסדרתי הכלוא שנים רבות רוצה לזרוע כאוס בעולם כדי לנקום את סבלו.
היצור המשוחרר מרחיב את הארסנל שלו בכל שנייה, יש לו יכולות בלתי נראות, מטפס, זוחל, מתחדש במהירות, גורם לנו לרעוד! שני יצורים נלחמים על חיים ומוות, ואדי והעולם כולו הם קורבנות בלבד. הקטל הוא טוטאלי!
ונום 2 לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

לצפייה בסרט “ונום 1” לחץ כאן!

הביקורת של יונתן לסרט ונום 2

ונום 2 של מארוול כוללת את אדי ברוק והסימביוט שלו ונום. הפעם הוא יתמודד מול קלטוס קאסאדי, רוצח אכזרי ומשוגע, בגילומו של וודי הרלסון. מה התוצאה כאשר סימביוט נצחי בחיפוש אחר המוח מתאחד עם רוצח סדרתי?!
הפעולה מתחילה בשנת 1996 כאשר קליטוס קאסאדי הצעיר רואה את חברתו פרנסס בריסון נלקחת בכוח מבית היתומים סנט אסטס. הבלש מוליגן יוצר קשר כעת עם ברוק כדי לראיין את קליטוס. הוא מספר את חייו, אבל אדי רק מפרסם שהוא רוצח סדרתי ובעזרת ונום הוא מגלה היכן מסתתרות הגופות, קלטוס נידון למוות.
הבעיה היא שאדי ונום לא רגילים אחד לשני. הם מתנגשים באחד ממש כמו שני אוהבים. אדי לא נותן לו להרוג אנשים, ונום צריך להאכיל ממוח עוף (שנמאס לו) ושוקולד.

הבעיה מתעוררת כאשר חלק מהסימביוט ארס קופץ לתוך קלטוס קאסאדי ברגעים שלפני הוצאתו להורג, הרוצח הסדרתי הופך למארח של קרנג’, צאצא גדול עוד יותר, קטלני אפילו יותר וזדוני הרבה יותר של החייזר, התגלמות אכזרית של טהור. רוע. היחיד שיכול לעצור את הקטל הוא ונום, שחייב לעשות שלום עם אדי, כשהריב המתמיד שלהם מתפתח עד שהוא הופך לבסוף לקרב אלים…
זה הסרט השני שראיתי עם נעמי האריס ברציפות. היא שיחקה את מאניפאני ב-007 וכיום היא פרנסס בריסון, חברתו של קליטוס. אהבתי לראות אותה בתפקיד שלילי עם וודי הרלסון (קלטוס קאסאדי). כמובן שגם ארוסתו לשעבר של אדי, אן וויינג (מישל וויליאמס) תופיע בנוף.
קרנג’ סוף סוף עושה את הופעת הבכורה שלו על המסך הגדול. זהו היריב האחרון של ונום, חזק ואלים יותר מכל הבחינות. זה לא עוזר שהרוצח הסדרתי קלטוס קאסאדי הוא המארח של קרנג’, ומעצים את הרעיון המאני שלו על העולם למשהו מרושע להפליא. קאסאדי – רוצח לפני שהשיג את כוחותיו של קרנג’ – לא מרגיש את הצורך של אדי לנסות להגביל את הסימביוט.

כדי לעצור את קרנג’, אדי ונום יצטרכו למצוא דרך לגרום למערכת היחסים שלהם לעבוד. אם כן, תגלו זאת רק בקולנוע.
למרות שהסרט הראשון בסדרה נראה הרבה יותר מוצלח, אין להתעלם מההמשך הזה. גם אם במקומות מסוימים זה נראה יותר כמו קומדיה רומנטית מחופשת לסרט גיבורי על. בעצם, זה מעביר לנו את המסר ששיתוף פעולה הוא בעצם כדאי וששני קצוות עדיפים על אחד. זה כמו בחיי זוגיות…כדי שהקשר יעבוד, כולם צריכים לוותר קצת.
יכול להעניק רק 3 כובים כי הסרט הראשון היה טוב יותר.

Exit mobile version