סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

עימות חזיתי (1997) Face/Off

עימות חזיתי הוא סרט פעולה מדהים עם ג’ון טרבולטה וניקולס קייג’. מתחילתו ועד סופו, מתח דרמטי מאין כמוהו עובר בסרט הזה שבו, בכדי לתפוס רוצח פסיכופטי, שוטר מוכשר, מוכן לעשות כל דבר, הוא מוותר על הזהות שלו ולוקח את המראה של הרוצח כאשר המרדף סבוך וחיי השוטר תמיד בסכנה.

כדי לסכל פיגוע של פסיכופת בתרדמת (שיחק במקור על ידי ניקולס קייג’), סוכן FBI (ג’ון טרבולטה) עובר הליך כירורגי ניסיוני להתמודדות עם הרוצח. בינתיים, הפסיכופת מתאושש באופן בלתי צפוי מתרדמתו, ומבין מה קרה, מאלץ את הרופא להפנות את פניו לסוכן ה- FBI. השניים מנסים לחסל אחד את השני.

עימות חזיתי לצפייה ישירה, הסרט המלא עם כתוביות בעברית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 5 Average: 4.6]

הביקורת של שרון לסרט עימות חזיתי

בפעם הראשונה שראיתי את הסרט הזה הוא הרשים אותי כל כך מזמן שראיתי אותו כמה פעמים, בהתחשב בכך שהוא כבר מיושן, עדיין יש לו הרבה רגעים טובים שהיה מרשים לראות. גם ג’ון טרבולטה וגם ניקולס קייג’ שיחקו מאוד טוב בתפקידיו. על הדרך הוא הופך חיובי, ואז שוב הוא ממשיך לאפיון האמיתי שלו. הסרט, הן מהנושא והן מהשחקנים. זה בהחלט סרט פעולה מורכב. ג’ון טרבולטה שיחק תפקיד טוב בצורה יוצאת דופן, ו הסרט הוא לטעמי, כי האקשן הוא חלק גדול מהסרט.
הנושא הוא נושא מקורי, והבלבול שנשמר בכוונה על ידי היפוך התפקידים בין טרבולטה לקייג’ מעורר את עניין הקהל ומאלץ אותך לחשוב מחדש על כל רצף אם לשפוט לא לפי הדמות שאתה רואה, אלא לפי הדמות השנייה. עימות חזיתי הוא סרט אקשן טוב מאוד עם קטעי אקשן שנעשו בצורה מקצועית ופרשנויות טובות של ג’ון טרבולטה וניקולס קייג’. עם זאת, חלק מקטעי הפעולה נראו לי ארוכים מדי. ג’ון וו לא עושה הרבה בחירה ומציג יותר מדי קטעים אלימים.
הנושא של הסרט עימות חזיתי הוא מקורי, והבלבול המתוחזק בכוונה על ידי היפוך התפקידים בין טרבולטה לקייג’ מעורר את העניין של הצופים ומאלץ אותך לחשוב מחדש על כל רצף אם לא לשפוט לפי הדמות שאתה רואה, אלא לפי הדמות השנייה. עימות חזיתי הוא סרט אקשן טוב מאוד עם רצפי אקשן מקצועיים. עם זאת, כמה רצפי פעולה נראו לי ארוכים מדי. ג’ון וו אינו מבחר במיוחד ומציג יותר מדי רצפים אלימים.
נציג ז’אנר האקשן, עימות חזיתי מהווה בעיה רצינית, זה בעצם מושך את תשומת ליבנו שאובססיות הורסות את חיינו. ג’ון טרבולטה הוא אינדיבידואל שנולד לשחק תפקידים מרושעים, בהם הוא מצטיין, הוא מרשים כאן לדעתי; הוא במרכז האקשן, יש לו את השורות המעניינות ביותר.מינון הטירוף קיים בכמויות גדולות בהפקה זו, המבוססת על תרחיש לא סביר כמו שהוא מרהיב. הקצב טוב מאוד, האקשן הוא נעים, שני השחקנים הנפלאים.סרט לזכור, אני חוזר, מייצג את ז’אנר האקשן.

לפי דעתי זה סרט אקשן שובה לב, עם אלמנטים מקוריים בתסריט, שאמנם עם כמה הגזמות בקטעים מסוימים, יש לו פרשנות משחק טובה מאוד לשני התפקידים הראשיים שגילמו ניקולס קייג’ וג’ון טרבולטה, כמו גם תסריט טוב מאוד – הדמיה, עם אפקטי וידאו מיוחדים וכנראה פעלולים באיכות טובה מאוד, במיוחד בחלק האחרון של הסרט. למרות שלסרט יש משך אפקטיבי ארוך למדי של כ. 2 שעות ו-15 דקות, זה שומר על הצופה מחובר באופן קבוע לפעולתו ולמרות כמה רגעים של הגזמה של הסצנות המתוחות.
טרבולטה ממלאת תפקיד שלילי בצורה יוצאת דופן. עד שראיתי את הסרט הזה, הכרתי את השחקן הזה מקומדיות. כריזמטי, ציני, מצחיק, הומור שחור כפי שהוא. בשני התפקידים ארצ’ר וטרוי משחקים טוב מאוד. באופן כללי, זה סרט נפוץ כמו משחק של עכבר וחתול. עם זאת, הסרט מתמקד בקייג’, שאין לו ביצועים דומים לאלו של טרבולטה. קייג’ מאמץ סגנון ארצ’ר רך מדי; יותר מעניין מטרויה, אבל לא מרשים. פסקול מעניין בהתחלה ובסוף.

הסרט הזה משך את תשומת לבי באמצעות הרעיון וההצגה של שני השחקנים ג’ון טרבולטה וניקולס קייג’, ששיחק נהדר. נהניתי מ -138 הדקות עד סוף הסרט ואני יכול לומר שזה אחד מסרטי האקשן הטובים ביותר שראיתי עם ניקולס קייג’ שלצערי לא משחק חדש בסרטים כל כך טובים. כמו זה אני מציע לסרט זה כיתה ח ‘וממליץ עליו לאנשים שאוהבים את ז’אנר האקשן.
ניקולס קייג’ עשה את מה שהוא עשה והוא עדיין מילא את התפקיד החיובי, לא אהבתי אותו בכלל כדמות שלילית. אני חושב שבכל פעם ששני השחקנים התמודדו זה עם זה בסרט הזה, אני לא חושב שהם לעולם ישחקו באותו סרט שוב ​​:)) צחקתי. אהבתי שלסרט יש אפקטים קוליים מאוד טובים מההתחלה, מה שגרם לי לצפות בו בהנאה עוד יותר.
5 כוכבים מגיע לסרט זה.

 

Exit mobile version