סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

הפריצה לאלקטרז (1996) The Rock

הפריצה לאלקטרז הוא סרט פעולה מרשים עם שון קונרי, ניקולס קייג’ וכוכבי הוליוודיים נוספים. לוחם לשעבר בווייטנאם, פרנסיס הממל, לא מרוצה מכיוון שהשלטונות לא גמלו כראוי את משפחות חייליו שנהרגו במהלך הפעולות הצבאיות.

האלוף מחליט להשיג פיצויים עבור הנהרגים ותופס קבוצת תיירים בין כותלי בית הכלא לשעבר באלקטרז. אם דרישותיו לא יתממשו, האלוף פרנסיס ישלח טילי גז רעל לסן פרנסיסקו. כדי לחסל את תוכניותיו נשלחים למקום מומחה לנשק כימי ומרגל בריטי לשעבר (שון קונרי), שנמצא בכלא אמריקאי שנים רבות.

הפריצה לאלקטרז לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

הביקורת של שרון לסרט הפריצה לאלקטרז

אופייני לסרטי מייקל ביי, “הפריצה לאלקטרז” מכיל את אותו מסר פטריוטי בומבסטי על האומץ ורוח ההקרבה של האומה האמריקאית, המגובה בפסקול ניצחון הדוחף את הצופים על רגליהם ומניח את ידיהם בליבם ויהי מה. לאום זה יהיה. אחרת, אותם אביזרים נפוצים: עשרות פיצוצים, מרדפי מכוניות כפי שאתה רואה רק בסרטים, צירופי מקרים מעצבנים בגלל חוסר האמינות שלהם, הגזמות לא סבירות והרבה עשן.
גנרל פטריוטי, כועס על כך שחיילים אמריקאים רבים לא קיבלו את ההצטיינות שלאחר המוות, לוקח בני ערובה קבוצת תיירים מהאי אלקטרז (שם נמצא כלא לשעבר המכונה “הסלע”) ומאיים לשלוח כמה טילי גז רעל העיר סן פרנסיסקו אם משפחות החיילים המתים לא יקבלו מיליון דולר כל אחת. בהצלחה עם מרגל בריטי ששיחק שון קונרי ומומחה FBI בנשק כימי ששיחק ניקולס קייג ‘שאם לא כן אמריקה הייתה נהרסת!

יש בסרט הפריצה לאלקטרז שילוב מעניין של אקשן אינטנסיבי, פסקול מרתק ושני שחקנים ממקור ראשון. הסקוטי הבקיא כלל לא יוצא מכלל שליטה, קונרי הוא מסוג השחקנים שיכולים להשלים סרט על ידי מעורבותו, בין אם זה אקשן, קומדיה, הרפתקאות, דרמה או כולם ביחד, המשניים על ידי קייג ‘, עם תפקיד של השקה לגלריית גיבורי האקשן – הרפתקה הוליוודית. כאן הציון המומחה שלו מדגיש שוב את מסירותו למקצוע ולקיחת אחריות. נחישות מול ניתוק, מעורבות מול מעלה, אחריות מול אומץ מטורף הם המרכיבים שבהם קייג’ וקונרי משרטטים את תפקידיהם. אהבתי את זירת המרדף הנפץ בעיר ואת ההערות החדות של הגיבורים עם פלוס מול קונרי.
להפריצה לאלקטרז אין נשמה, עקרה ואכזרית ורק בזכות חובבי סרטי אקשן שרוצים לראות רק כמה שיריות, פיצוצים ומכוניות מרוסקות. לאחרים הוא לא מציע דבר. הסרט נחשב כאמצעי בידור אך עדיין בסדר. בכל מקרה, זה טוב יותר מהסרטים הבאים של מייקל ביי.
הציון שלי: 5 כוכבים מוך 5 כוכבים

 

 

Exit mobile version