סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

מסע בזיכרון (2021) Reminiscence

10במותחן מסע בזיכרון ניק באניסטר, חוקר מחשבות פרטי, מנווט את העולם האפל והמושך של העבר, ומסייע ללקוחותיו לגשת לזיכרונות אבודים. החיים במיאמי המכוסים כעת במים, חייו משתנים לנצח כאשר הוא מקבל לקוח חדש, מיי.

מתעוררת אובססיה מסוכנת. כשהוא נאבק לגלות את האמת על היעלמותה של מיי, באניסטר מגלה קונספירציה אלימה, ולבסוף צריך לענות על השאלה: כמה רחוק היית הולך לאנשים שאתה אוהב?
מסע בזיכרון לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של יונתן לסרט מסע בזיכרון

מסע בזיכרון הוא סרט על יחסיהם של אנשים עם עברם. אבל גם עם העתיד, באמצע מיאמי כמעט שקוע במים העולים, שם ההתחממות הגלובלית אילצה אנשים לישון במהלך היום ולחיות בלילה, כשהשמש לא זורחת. היכן שהעניים חיים בצד המוצף, כמו חולדות, בעוד שהעשירים חיים ביבשה, מעבר לסכר. שם העוני מריח מרד בעוד שהעשירים חיים מזיכרונות.
ניק באניסטר (Jugh Jackman) עובד בתעשיית הנוסטלגיה הזו. הלקוחות הקבועים שלו משלמים לו כדי לטבול אותם באקווריום, לחבר אותם, לעורר מצב של טראנס, כדי שיוכלו לחיות מחדש את אותם זיכרונות. ניק מדבר אל הלקוחות דרך המיקרופון, כמו טכנו-גורו:
“אתה יוצא למסע. מסע בין הזיכרונות של עצמך. יַעַד? מקום שהיית בו בעבר. כדי להגיע לשם, אתה רק צריך לעקוב אחר הקול שלי”.

רק שהגורו הזה רדוף שדים משלו מהעבר. או שהוא השד של העבר שלו, שהוא ממשיך לחפור ולחיות מחדש, לראות שוב את מיי המסתורית והמפתה (רבקה פרגוסון), החסרה הן מחייו והן מצירופים של כמה מאפיונרים מקומיים שאיתם הוא עדיין ניק מתעקש להילחם כדי לאתר את אשתו הקטלנית. ומה יהיה ניק בלי העוזר שלו, ווטס? תנדיווה ניוטון, השחקנית שמשחקת גם בווסטוורלד, משחקת כאן את התפקיד של צד צד מושלם. בנוסף לטבילה של לקוחות באקווריום הזיכרונות העוברי, ווטס עוזר גם לניק בחיפוש אובססיבי משלו, תוך ניסיון להציל אותו מסמים מהעבר ומהאיומים של ההווה, בזריזות ובנאמנות של השילוש מן העולם. מַטרִיצָה.
אם נעבור את הדיאלוג המסביר במקצת או את המונולוגים שסיפר ניק כאילו הוא קורא מתוך חיבור על זיכרון שחובר לקורס כתיבה יוצרת של יום ראשון, נוכל להרשות לעצמנו להיסחף מההדר של המופע הקולנועי. הקסם של דמויות המשנה. הפעולה או הנוף של מיאמי המוצפת, מוקפדת ושובה לב, המעוררת את האסתטיקה של דיסטופיות סייברפאנק.

למעשה, הסרט ממשיך להזמין אותנו להיזכרות בעבר של הקולנוע, החל מקלאסטרופוביה הצוללת בטיטאניק או הצלילות באקווריום שעשה יו ג’קמן לא מזמן כוולברין, ועד מוטיבים ויזואליים בסרט הנור ואפילו בסרטים. כמו פרנקנשטיין. יתר על כן, ההולוגרמות שבאמצעותן משחזרת המכונה של ניק את הזיכרונות נראות כמו מופע תיאטרון. וסיפור האהבה מקפל על המיתוס של אורפיאוס-אורידיצה, שניק עצמו מספר למיי. צורה חכמה להלביש מחדש כמה קלישאות, למרות שהן נשארות מעט שחוקות.
אבל הזיכרונות העיקריים, הנראים מהטריילר, הם מסרטיו של גיסה של ליסה, כריסטופר נולאן. מ”ממנטו “ל”הקמה” או לאחרונה “טנט”, יש לנו אישור נוסף לכך שהקשר של משפחת נולאן עם נושא הזמן הוא לפחות נושא למחקר אקדמי.
אני אהבתי את עלילה של הסרט ובגלל זה נותן 4 מתוך 5 כוכבים.

Exit mobile version