סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

גברת דאוטפייר (1993) Mrs. Doubtfire

גברת דאוטפייר היא קומדיה יוצאת דופן עם רובין וויליאם בתפקיד דניאל היליארד שמאבד את המשמורת על שלושת ילדיו בפני גרושתו מירנדה (סאלי פילדס). דניאל מתחפש לאישה מבוגרת מכובדת ומקסימה, נותן את שמו לגברת דאוטפייר ומגיע לביתו לשעבר ביתו להישכר כאומנת כדי להיות קרוב יותר לילדיו.

הסצנות המוקצפות ביותר של הסרט נובעות מהעובדה שברוב המקרים, דניאל צריך להיות בשני מקומות במקביל, פעם כמוהו ופעם כגברת דאוטפייר, שנאלץ לשנות את מראהו במהירות רבה ול לעשות כל מיני אקרובטיקה כדי לא להתגלות.

גברת דאוטפייר לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של לילך לסרט גברת דאוטפייר

הרעיון של הסרט אינו מקורי כלל וכלל, אך אי אפשר לומר אותו דבר על הפרשנות. אני יכול לומר שתפקידה של גברת דאוטפייר הוא הרבה מעבר למעולה. אומנות האלתור שרובין וויליאמס יוצר בסרט זה אינה אפשרית לציבור, שיש לו גישה למוצר המוגמר בלבד, מבלי לדעת שבמאי הסרט, כריס קולומבוס, צילם את הסצנות בהן וויליאמס מופיע עם 3 מצלמות לצלם כל אילתור שהשחקן היה יכול לעשות. עצם הסצנה של המסכה המותכת היא אלתור בפני עצמו, שהגיע לאחר תאונה על הסט, שם המסכה האמיתית נמסה מתחת לחום שפולטים הזרקורים שם. והסצנה הפכה ליצירת התנגדות של הסרט.
אפילו סטו, בגילומו של פירס ברוסנן, שהוצג במקור כאב חורג לא ידידותי במיוחד, נכתב מחדש והפך לאב מחליף מושלם, כל זאת כדי לא לסתור את התפקיד המושלם של וויליאמס.

וכך ליצור את הרושם שגברת מסייעים לגברת דאוטפייר להתבלט. אז לפנינו פרשנות מופתית, מפגן כוח ובכך נוצר אחד הסרטים המשפחתיים הנעימים ביותר בכל הזמנים.
אני חושבת שגברת דאוטפייר הוא בין הסרטים הטובים ביותר בכיכובו של רובין וויליאמס (שחקן פנומנלי). אולי הסרט המשפחתי הטוב ביותר שאני מכיר. זו לא רק קומדיה (נוסף על זה ואיכות, לא מה ש”ייצר “לאחרונה). בסרט יש גם משהו מיוחד מידי, משהו שלדעתי לא מסוגל להסביר אותו טוב מדי כרגע. זהו סרט בלתי נשכח, גם בין הסרטים הטובים ביותר של כריס קולומבוס, שלפי מה שאני מבחין, הבמאי הזה הוא הטוב ביותר בכל הנוגע לסרטי משפחה, והמוזיקה של האוורד שור (בין מיטב המלחינים) מנחה אותנו טוב יותר את המוח, אבל והכי חשוב, הלב, לאופן שבו הסרט צריך להיתפס.

גברת דאוטפייר מומלץ לצפייה עם המשפחה, במיוחד מכיוון שהנושא עוסק במשפחה: הבעיות שההורים עלולים להתמודד איתן, הדרמה שחווים ילדים במקרה של גירושין, המאמצים שעושים כל בני המשפחה לחזור ל”קו ” באשר לרובין וויליאמס, התפקיד לא נעשה במיוחד בשבילו, אלא בשחקן שיודע להיכנס לעור הדמות. וויליאמס עושה את זה טוב מאוד, בחן הזה שהוא עושה, להפוך סרט קומדיה ל”יצירת מופת” של ממש … פירסה ברוסנן, עם תפקידו של “פולש” מראה שהוא יודע את עבודתו.
חייב לצפות ומגיע לסרט זה בלי לחשוב פעמיים מקימום כוכבים.

 

 

Exit mobile version