סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

מורעל (2021) Malignant

מורעל מספר את סיפורה של מדיסון (אנאבל וואליס), אישה צעירה שנפגעת מחזונות מרושעים המתבררים כמציאות של פשעים שרק מתרחשים ושדוחפים אותה אל האמת מאחורי ילדות כל כך כואבת שהיא נאלצה לשכוח את זה לגמרי.

מורעל לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא עדיין לא הופיע ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 0 Average: 0]

הביקורת של יונתן לסרט מורעל

הסרט מתחיל מהרפרטואר הרגיל של הבנאי ג’יימס וואן: דמויות רדופות מהעבר, אקשן מרוכז והיפיי סטייל, משחק תוכניות ומידות נרטיביות וכמובן הנטייה לצמצם את הדמויות לחתיכות בשר. אך מעבר לחתימתו הרגילה של המחבר, “מורעל” נראה סרט ללא גבולות: דרמה על אמהות, אלימות במשפחה ובכלל על טיב קשרי הדם; מותחן משטרתי עם מבטאים קומיים; ואחרון חביב, חותך גותי בצבעים עזים ובאפקטים הזויים, בהשראת מקורות קלאסיים, כמו סרטיו של דריו ארג’נטו.
נראה שהכל נעשה ב- CGI, כמו במשחק וידאו כשהפרטים ממריאים לשמיים. הבמאי עצמו אומר בצחוק, בראיון, כי מורעל היא גרסת האימה של פרוזן”.
בחזיונותיו, מדיסון תמיד רואה את אותו רוצח מפלצתי ומסתורי המחזיק כמו נינג’ה נשק אלגנטי, מאולתר מגביעו של רופא ידוע, שעליו נקראת עוד מילה חקוקה, “מצוינות”.
באותו ראיון, אומר וואן, “המטרה שלי הייתה ליצור דמות שלילית שאתה לא בטוח מה זה. האם הוא שד? או רוצח סדרתי פשוט? או שזה תוצר של דמיון של מישהו? חבר דמיוני שהתעורר לחיים? זה יכול להיות כל דבר. ואני חושב שזה הקסם של הסרט, לנסות להבין מה לעזאזל הדבר הזה “.

היופי ב”דבר “הזה הוא שהמאורה שלה נמצאת במחתרת הסיאטל, אותו חלק ישן של סיאטל (שם מתרחשת פעולת הסרט), שננטש בסוף המאה התשע עשרה, לאחר שכל העיר נבנתה כדי לעמוד בפני הצפות. מה שנותר היא רשת תת -קרקעית ענקית שהפכה בינתיים למוזיאון, כמו עיר שנקלעה לענבר, בתייר ניצל אפל. קצת כמו מראה של הגיבורה מדיסון.
אז הסרט מורעל בכל מקרה, לא מינימליסטי. וואן משחרר את דמיונו באמצעות הניסיון שנצבר בשוברי הקופות האחרונים וגורם לך להרגיש כמו תייר במחתרת בסיאטל, שנתפס בתוך קרוסלה מהפנטת ויקרה. התוצאה: סרט אקשן מרתק יותר מאשר כנראה כל אימה עכשווית. למרות שהמראה המלאכותי של הסרט מפחית באופן דרסטי את הפחד שהוא יכול לגרום לך.
לכן, תלוי איך אתם אוהבים סלייצ’רים (יותר מתוחים או מתפרצים, יותר רגשיים או מלאכותיים יותר), מורעל הוא מסוג הסרטים שאתם אוהבים או שנמאס לכם ממנו. אישית, זה שיעשע אותי יותר מאשר הפחיד אותי, כמו קומדיית אימה אקשן, מחופשת בסרט שמושך את עינייך. יחד עם זאת,  מורעל הוא מחווה לקולנוע הז’אנרי.
4 כוכבים מתוך 5.

Exit mobile version