סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

שאנג-צ’י ואגדת עשר הטבעות (2021) Shang Chi and the Legend of the Ten Rings

שאנג-צ’י ואגדת עשר הטבעות הוא סרט חדש מסדרת מארוול קומיקס. מאסטר הקונג-פו מוצג כעת באור חדש ומודרני. כשהוא נכנס לארגון החשאי של עשרת הטבעות, הוא נאלץ להתמודד עם העבר שחשב שהוא השאיר מאחור.

שאנג-צ’י ואגדת עשר הטבעות לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 4 Average: 4.8]

הביקורת של יונתן לסרט שאנג-צ’י ואגדת עשר הטבעות

שאנג-צ’י ואגדת עשר הטבעות הוא שובר קופות שביים דסטין דניאל קרטון, הידוע וזאת סיבה מצוינת לרצפות בסרט זה. גם אם שאנג-צ’י לא נמנע מכמה מהמלכודות והבעיות המוכרות מסרטים אחרים מארוול. כנראה שהיתרון הגדול של הסרט הוא בהשראתו משני ז’אנרים פופולריים ביותר של הקולנוע האסיאתי: סרטי אומנויות לחימה wuxia (עם הפניות ישירות לכותרים ידועים כמו טייגר ודרקון) וקומדיות אקשן כמו לג’קי צ’אן. התוצאה מרתקת ויזואלית ומרהיבה, אם כי לא אחידה.
מה שמארוול מצליח לעשות בסרט החדש שלהם הוא לשלב קומדיה עם מסר מרתק, כלומר שלא משנה אילו כוחות יש לך, זה תלוי בך להעמיד אותם לשירות הטוב. ומי עדיף להעביר את המסר הזה אם לא שאנג-צ’י (סימו ליו), המומחה הצעיר לאמנויות לחימה שנמלט מהעבר האלים ומתחבא בסן פרנסיסקו, שם הוא מנהל קיום חסר דאגות עם חברו הטוב ביותר, קייטי (אווקאווינה, הזדמנות טובה להיות נחמד אלינו). רק שהעבר לא נשכח, ושנג-צ’י צריכה להתמודד מולו כאשר ארגון שאנג-צ’י ואגדת עשר הטבעות, בראשות אביו הבלתי נלאה של שאנג-צ’י (טוני לונג צ’יו וואי), עוקב אחריו.

לאחר הצגת שווא של המנדרין ב”איירון מן 3 “, כאן סוף סוף אנו פוגשים את הנבל הגדול הזה של קומיקס מארוול. המחזיק מאז ומעולם בעשר הטבעות שהופכות את ידיעות אומנויות הלחימה שלו להרסניות לחלוטין, המנדרין (שמו האמיתי וונווו) מוביל את ארגון עשרת הטבעות מהצללים, וגורם להרס בעולם. אין פלא שאנג-צ’י לא רוצה שום קשר לאביו האלים, רק מזכרת מהאמא שנפטרה מחזירה את השניים פנים אל פנים. האובססיה של וונווו להגיע לטא-לו, תחום מכושף של המיתולוגיה הסינית, היא כל המנוע מאחורי הסרט והמפתח להופעתו השונה מאוד משאר סרטי מארוול.
הסרט שאנג-צ’י ואגדת עשר הטבעות צולם על ידי ביל פופ, מנהל הצילום מאחורי המסגרות המרהיבות של המטריקס, שאנג-צ’י נראה מדהים ויש לו כמה מהאפקטים התלת-ממדיים הטובים ביותר שנראו בשנים האחרונות בבתי הקולנוע, כל כך טוב שאפשר בהחלט לנסות “להימנע” מספר פעמים במהלך הצפייה. לכן תרצו לראות אותו על מסך גדול ככל האפשר ובתנאים הטובים ביותר. העובדה ששותפה ישנה של ג’קי צ’אן הייתה אחראית על הכוריאוגרפיה היא גם יתרון לסרט, כי כל אובייקט יכול להפוך לנשק בעימות בין גיבורים חיוביים ושליליים.
4 כוכבים מתוך 5.

Exit mobile version