סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

פבלו (2017) Loving Pablo

חייו של פבלו אסקובר המפורסם, שפעם אמרו שהפך את סחר הסמים העולמי לאדם העשיר ביותר בעולם, נחקרים שוב בעזרת שני שחקנים פופולריים, חאבייר בארדם ופנלופה קרוז. הוא מגלם את דמות הכותרת, בעוד היא העיתונאית ומנחת הטלוויזיה וירג’יניה ואלג’ו, שעליה מבוסס התסריט על שם דמיונו.

מסיבה בחווה של פבלו אסקובר תציין את הדייט הראשון שלה עם וירג’יניה, והצעירה תמצא את עצמה בקרוב חלק מסיפור אהבה שיימשך ארבע שנים, ותהפוך אותה לגיבורה של המאמצים האמריקאים הענקים ללכוד את הסוחר.

פבלו לצפייה ישירה, הסרט המלא מדובב ברוסית אבל אפשר להגדיר כתוביות בעברית של תרגום אוטומטי.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של לילך לסרט פבלו

הנושא של סוחר הסמים הכריזמטי של פאבלו אסקובר בשנות ה -80 לא כמעט ונשכח בזמן האחרון, כמובן הודות לסדרת נטפליקס של נרקוס, אך כעת הוא חוזר לאור הזרקורים עם הקרנתו של לאהוב פאבלו, שהוצג לראשונה על המסכים הגדולים שלנו, סרט שהושק בשנה שעברה בפסטיבל ונציה.
נכס גדול של הסרט הוא הזוג הפופולרי שהקימו בני הזוג חאבייר בארדם ופנלופה קרוז, בתפקידים הראשיים.
הסרט מסופר דרך עיניה של חברתו, העיתונאית ומנחת הטלוויזיה וירג’יניה ואלג’ו של אסקובר, שעליה מבוסס התסריט התסריט שלה, האישה שהסוחר השקיע בכותרת “הביוגרף” שלו. דמותה של וירג’יניה ואלג’ו, אותה מגלמת פנלופה קרוז, מפגינה נאיביות יוצאת דופן לאדם בתפקידו, אך הסיפור אינו שטחי, אלא מסופר בסגנון אמפתי, אך עדיין אינו מייעד את הסוחר הרשע.

הבמאי פרננדו לאון דה אראנו אינו מתכוון לשפוט את אסקובר. עם זאת, הם מציגים זאת בכנות, כך שהצופים יוכלו לשפוט זאת בעצמם.
על רקע המרהיב של הג’ונגל הקולומביאני, חאבייר בארדם מצליח להיות כריזמטי כמעט כמו שהיה פעם הסוחר, עם החיוך המדבק שלו. הכעס לא פחות משכנע גם במהלך סצנות האלימות: בל נשכח כי אסקובר הפך לגלם של הסוחר האלים והפושע, שהתנתק מתדמית המבריחים והציידים והפך בסופו של דבר לאויב הציבור מספר אחת.
לאסקובר, אפילו בגילומו של חאבייר בארדם, קשה להיות נחמד אלינו. אבל הסרט שיכנע אותנו דווקא בדרמה של מדינה, עם חברה שנקרעה במחשופים חברתיים ושחיתות, שעל רקעם הועלו דמויות כריזמטיות כפי שהן רעות.
מסיבה בחווה של אסקובר תציין את פגישתו של הסוחר עם וירג’יניה, והאישה תמצא בקרוב מערכת יחסים של ארבע שנים, ותהפוך אותה לגיבור המאמצים הענקיים של אמריקה ללכוד את הסוחר.
4 כובים מתוך 5 אפשרים.

 

 

Exit mobile version