סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

שכחו אותי בבית 3 (1997) Home Alone 3

שכחו אותי בבית 3 מציג סיפור של ארבעה מרגלים וגנבים תעשייתיים בהיי-טק, מיומנים מאוד בענף שלהם, ביופר, אליס, ג’רניגן ואונגר, גונבים שבב סודי ביותר מחיל האוויר. כדי לוודא שהם יעברו את שדה התעופה בשיקגו, הפורצים המיומנים של מערכות האבטחה המתוחכמות ביותר מסתירים את שבב המכונית במכונית צעצוע. רק, בבלאגן בשדה התעופה, הצעצוע שמסתיר הון של מאות מיליוני דולרים מגיע בטעות לגברת הס הסוערת.

לגברת יש חולשה לשכן שלה בן שמונה, אלכס פרוט. מתוך ייאוש, ארבעת הגנבים מחליטים לפרוץ לכל הבתים ברחוב הגברת הס כדי למצוא את השבב, למרות שהם מתחילים להאמין שיש סיכוי טוב שהחפץ האבוד יהיה בבית משפחת פרוט. אלכס מודיע למשפחתו שהוא ראה את הפושעים המסוכנים ברחוב שלהם, אבל מכיוון שיש לו דמיון עשיר, אף אחד לא חושב שזה נכון. אז הוא נשאר לבד בבית, בזמן שכל בני המשפחה לא נמצאים בעניינים. אבל אלכס אינו פגיע כלל אם אין לו משפחה איתו. להיפך, למרות שהוא רק בן שמונה, רק כשהוא נשאר לבד הוא הופך לסכנה ממשית למי שמפר את רכושו.
אז לארבעת הפושעים יש ממה לחשוש: אלכס התכונן לביקורם. מה יכול ילד לעשות עם מעט צבע וכמה כלי בית, כשמישהו רוצה לקחת את הצעצוע האהוב עליו, הוא יכול להכניס אפילו את הצי האמריקאי לצרות ….

שכחו אותי בבית 3 לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית

 

לחץ כאן לצפות בסרט “שכחו אותי בבית 1”

לחץ כאן לצפות בסרט “שכחו אותי בבית 2”

לחץ כאן לצפות בסרט “שכחו אותי בבית 3”

לחץ כאן לצפות בסרט “שכחו אותי בבית 4”

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 7 Average: 3.6]

Exit mobile version