סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

לא לנשום 1 (2016) 1 Don’t Breath

לא לנשום 1 הוא מותחן אימה העלילתי על שלושה פושעים שנכנסים לביתו של עיוור, משוכנעים שיש להם טרף קל אבל מופתעים כאשר מבינים שבעצם נמצאים מול יריב מסוכן באופן בלתי צפוי. השלושה מגלים שהתוכנית שלהם הופכת למסוכנת כאשר הקורבן שאליו הם פרצו מתברר מפחיד במיוחד.

לא לנשום 1לצפייה ישירה, הסרט המלאהוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של יונתן על הסרט לא לנשום 1

למי שהסרט לא לנשום הוא הראשון מסוגו שנראה, הוא יכול להיחשב ליצירת מופת, כלומר למי שיצא אתמול מהביצה, כמו שאומרים. למי שראה עשרות ואפילו מאות שטויות כאלה, שבהן המאבק בין טוב ורע זוכה לקונוטציות רועדות, זה רק עוד עשרות סרטי אימה שלא אומרים דבר חדש. כשאני נכנס לקטגוריה השנייה, אני יכול רק לומר כי למרות שהציפיות שהיו לי מהסרט הזה לא היו גבוהות כלל, הוא גם לא הצליח להגיע לאלה. אל תגיב יותר מדי, כי זה לא שווה את זה.
אני מבחין רק בדבר אחד, מעבר לקלישאות הספציפיות של הז’אנר הקולנועי הזה, מעבר להגזמה, טיפשות, פעולה מבלבלת, כדורים שלא הורגים בהתחלה, פטישים בראש שבקושי משאירים בליטה, פצעים שנסגרים באופן מיידי, עיוורים לעשות טוב יותר מאלה עם עין נץ …

בסופו של דבר, על מנת להיות הוגן, הבמאי רוצה ליישב הן את העז והן את הכרוב, כלומר לא הגנב נענש, וגם לא הקורבן (השלילי דמות?) מת. אחרי הכל, מי הדמות השלילית בסרט הזה? האם צריך לגנות מישהו ממי שהחזיק את העיוור עד הסוף עד הסוף?
אני לא מבין איך לא לנשום הפך לסרט פופולרי? זהו אחד מסרטי האימה החלשים ביותר שראיתי. חלק מהרגעים נמשכים קשות על ידי השיער, שלא לדבר על אלה עם הכלב. כלבים מגיבים מייד לזרים, במיוחד בביתם שלהם. ואז, כשהכלב כביכול ‘רץ אחריהם’ והשווה את המהירות שבה כלב וגבר רצים, במיוחד מכיוון שהיו שנתיים ואיכשהו בלבלו זה את זה, כנראה שהכלב תפס אותם תוך 2 שניות, המרחק היה קטן ביותר במיוחד שהם בהחלט לא הגיעו לרצפה לפניו.
רק 2 כוכבים בקושי כי אי אפשר יותר, בכל זאת השחקנים עבדו קשה…

Exit mobile version