סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

יחידת המתאבדים 2 (2021) 2 The Suicide Squad

יחידת המתאבדים הוא סרט הרפתקאות מלא באקשן של גיבורי העל נגד אוסף הפושעים המנוונים ביותר ביקום. בכלא מיוחד נשמרים נבלי העל המסוכנים ביותר, וחלקם היו עושים הכל כדי להיחלץ משם, כולל הצטרפות למשימה בלטי אפשרית ומסוכנת במיוחד. הם חמשים עם נשק הכי מתקדם ומגיעים לאי המרוחק, חוצים ג’ונגל מלא כוחות גרילה.

יחידת המתאבדים 2 לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של יונתן על הסרט יחידת המתאבדים

בכנות מזמן לא ראיתי סרט גיבורי על כמו יחידת המתאבדים, כל כך מלא בהרפתקנות, הומור, מצוין פעולה, מלאת צבע ואלימות קיצונית. בראבו!
התסריט מלא הומור וטעויות אפילו מלא בקללות מצחיקות שבהן אתה אפילו צורח מצחוק .., הסיפור הוא בערך אותו דבר מהסרט הראשון – צוות של אנטי גיבורים בכלא להצלת העולם … רק ההבדל הגדול הוא שכאן אין גבולות בביצועים, אלימות קיצונית ומשעשעת. הדמויות בנויות היטב במיוחד סטאלון כיוון שהקינג כריש מטורף, אידריס אלבה מעולה כרגיל שחקן בעל ערך וכמובן הארלי קווין בגילומו של מרגוט רובי כרגיל תמיד מציעה איכות תמיד בסצנה שבה הוא בורח מהמקסיקנים הידיים. .. סצנה מצוינת.

בסרט יחידת המתאבדים ההרפתקאות והאקשן לא מפסיקים עד הסוף בכנות לא יכולתי לנשום או להשתעמם כלל כיוון ששעממתי עד מוות עם הזבל של האלמנה השחורה או סוף המשחק …. הסרט מלא בהפתעות בלתי צפויות כשהסצנות כל כך נבנה היטב על ידי מאסטר גאן ונותן את הזכות למחוא כפיים. אני חושב שטרנטינו ורודריגס יעריכו את גאן בגלל שהסרט הוא לטעמם ולסגנונם … במיוחד סגנונו של רודריגס. פסקול מלא ביצירות קלאסיות יקרות ערך שמתאימות מתחת לעור שלך.
יחידת המתאבדים הוא עוד יצירת מופת עבור אוהבי סרטי פעולה והרפתקאות. הסרט טוב מתחילתו ועד סופו פעולה טובה מפלצות מרהיבות וחמודות, הרבה דם סיפור טוב.
אל תפספסו את ההרפתקה המטורפת הזו! מגיע לו!
4 כוכבים מתוך 5.

Exit mobile version