סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

מוחמד עלי בעיני העולם (2001) Muhammad Ali: Through the Eyes of the World

על מוחמד עלי הופקו לא מאת סרטים כי הוא היה לא רק ספורטאי ברמה הכי גבוהה, אלוף עולם ואולימפי באגרוף, אלא גם אחד הסמלים העולמיים של לוחם נגד מלחמות ובעד זכויות השחורים. זהו סיפורו הייחודי של אחד האלופים הגדולים ביותר של המאה העשרים, המסופר על ידי בני משפחה, חברים ומעריצים ברחבי העולם.

סרט תיעודי באורך מלא שעושה שימוש בקטעי סרטי ישנים וראיונות עם חבריו, משפחתו ומעריציו כדי לספר את סיפור חייו והקריירה היוצאת דופן של עלי. הרבה דברים אמרו על מוחמד עלי שנולד בשם קסיוס קליי – Cassius Clay אבל אין ספק שמשפט זה כולל את התיאור הכי מלא של איש מיוחד: “זה היה מודל של תקווה, אמונה וכוח לצעירים” ובצדק.

מוחמד עלי בעיני העולם לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

 

מוחמד עלי נגד ג’ו פרייזר

התחרות בין מוחמד עלי וג’ו פרייז’ר, שנקראת “קרב המאה”, הייתה הפעם הראשונה בהיסטוריה של האגרוף כאשר שני לוחמים בלתי מנוצחים מתמודדים זה עם זה על התואר אלוף האולם במשקל כבד. בשנת 1971, לאלי ולפרייזר היו טענות לגיטימיות לתואר אלוף העולם במשקל כבד. עלי הבלתי מנוצח זכה בתואר מסוני ליסטון במיאמי ביץ ‘ב -1964, והגן בהצלחה על חגורתו עד שהפשיט אותה על ידי רשויות האיגרוף על כך שסירבו להשתלב בצבא בשנת 1967.

 

 

מוחמד עלי נגד ג’ורג ‘פורמן

ג’ורג ‘פורמן מגן בפעם השלישית על אליפות העולם במשקל כבד מול אלוף העבר, מוחמד עלי. הקרב התקיים בקינשאסה, זייייר (קונגו של היום) ושודר בטלוויזיה בכל העולם. זה נחשב בעיני רבים למאבק המשמעותי ביותר בקריירה של מוחמד עלי. הקרב נקרא קרב השנה לשנת 1974.

Exit mobile version