סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

פייבאק (1999) Payback

בסרט אקשן פייבאק מל גיבסון מככב בתפקיד פורטר, פושע מיומן שמחליט לנקום לאחר ששותפיו לשוד רחוב בורח עם שלל שגנבו וגם עוזב אותו מדמם למות. מתברר שהשותף בחר במהלך לא טוב כי אם הוא התכוון לרמות את פורטר, חשוב לוודא שהוא מת באמת…

פייבאק לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – הסרט דובר אנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 3.7]

הביקורת של יונתן לסרט פייבאק

מפורסם במיוחד בזכות תפקדים של גיבורים ששיחק במשך הקריירה הקולנועי שלו, מל גיבסון מראה במותחן זה מלא באדרנלין את רצונותיו של פושע רע. גיבסון מגלם את תפקידו של פורטר, שודד מסוכן, שיחד עם בת זוגו, ואל (גרג הנרי), גונב מאפיית הסמים הסינית 140,000 דולר. למרות שהם נאלצו לפצל את השלל, ואל מפסיק 130 אלף דולר, הכסף הדרוש כדי לקנות את מקומו בכנופיית גנגסטרים. עד שהוא יבין שהוא נורה בחזהו, פורטר ייורה בגבו על ידי אשתו, לין, מכורה לסמים שאותה ואל מניפולציה לפי ליבו.
לאחר חמישה חודשים פורטר מתאושש באורח פלא ומתכונן לנקמה. מתוך הרצון להחזיר את חלקו בכסף, הוא יתחיל לרדוף אחר הנוכלים, שעליהם לגרום להם לשלם עבור מעשיהם. הפך לסוציופת אמיתי, פורטר לא יעצור עד שישיג את מטרתו. התוכנית הנקמנית שלו תרוויח את עזרתה של רוזי, זונה יוקרתית לשעבר, שבעולם הכסף המלוכלך יש מעט מאוד סודות עבורו.

הסרט שופע טלטלות מרהיבות וסצינות קשות החושפות את הזעם החריג של הדמות שגילם מל גיבסון. ללוסי ליו היפה יש הופעה מעניינת בסרט זה בבימויו של בריאן הלגלנד, לא אחר מאשר התסריטאי של הפקות L.A. תיאוריה חסויה וקונספירציה.
התסריט אינטליגנטי, הפעולה מותחת ושופעת תהפוכות והופעות השחקנים מצליחות. רצפים רבים מרשימים בקשיחותם, והדמות אותה מגלם מל גיבסון הופכת לזכירה בזכות היעדר קשקשים ועקשנותו להשיג את מטרתו. הבמאי בריאן הלגלנד מתגלה כממציא וחזון, אם כי זה היה סרטו הראשון. פייבאק הוא אחד מסרטי האקשן הטובים ביותר שראיתי.
סרט מדהים, מכיוון שאתה בכלל לא מצפה שמל גבסון יצליח לנקום. הסיפור, המפתיע כל כך בכל עת, מדהים, בין אם הוא מבוסס על ניפוי זיכרונות או הופעה חיה, סצינות מתוחות שכאלו עוקרות את נשימתכם ואחרות מרגשות כל כך עד שלא תוכלו לצפות בסרט מבלי להצטמרר! מאוד אהבתי את זה, אז אני רוצה להמליץ ​​על זה לכולם!
פייבאק הוא סרט של 5 כוכבים.

Exit mobile version