סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

מפוצלים 3 – נאמנים (2016) The Divergent Series: Allegiant

נאמנים, הסרט השני בטרילוגיה מפוצלים, מתרחש לאחר הגילוי המזעזע בסרט שני מורדים. טריס וארבע נאלצים להימלט מעבר לחומות המקיפות את העיר שיקגו. בנוסף לסכנות הלא ידועות הצפויות להם, פירוש הדבר גם לנטוש את חבריהם ומשפחתם לראשונה. כל מה שידעו הופך לבלתי רלוונטי בעולם החדש הזה.

על השניים לבחור על מי לסמוך כשתפרוץ מלחמה המאיימת על כל האנושות. על מנת לשרוד, טריס תקבל החלטות כמעט בלתי אפשריות שיבחנו את אומץ לבה, הקרבתה העצמית ואהבתה.

נאמנים לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית. הסרט דובר אנגלית.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 3.3]

 

כל 3 הסרטים בטרילוגיה מפוצלים
מפוצלים 1 – לצפייה ישירה לחץ כאן!
מפוצלים 2 – מורדים – לצפייה ישירה לחץ כאן!
מפוצלים 3 – נאמנים – לצפייה ישירה לחץ כאן!

הביקורת של יונתן על הסרט נאמנים ועל טרילוגיה מפוצלים

לפי דעתי נאמנים, החלק השלישי, הוא גם המצליח ביותר. אם הנחת היסוד של הסרט הראשון לא הייתה מתקבלת על הדעת – קיומם של הפלגים רק על בסיס הבדלי האישיות של חבריו (מלומדים, חסרי פחד וכו ‘), נאמנים מציעה נקודת ציון בהיסטוריה ובפוליטיקה. הערכתי שאלגיאנט, מעבר לפעולה העקבית, שתשאיר אותנו מתוחים עד הסוף, לא נרתע מנאום פומבי לקהל שלו – על איך מישהו צריך להיאבק על זכויותיו, על איך להנהיג מדינה.
יש את הנושא האורווליאני של כוחות המפילים דיקטטורה אחת כדי להחליף אותה באחרת, ולכן ישנו נושא אזרחי בנוסף לזה המוסרי בסרטים הראשונים. לאחר הפלת המשטר שהקימה ג’נין (קייט ווינסלט), חסידת הפלגים, הוקם משטר חדש, בראשותו של אוולין (נעמי ווטס), עד אז גורם חיצוני.

אך המשטר החדש אינו טוב יותר מהקודם, הנוסחה בה נתקלנו בפרק האחרון של משחקי הרעב, בה הנשיאה אלמה מטבע (ג’וליאן מור) נראית – פעם אחת בשלטון – איום על החופש, גדול עוד יותר משלג היה.
יש להעריך את נאמנים על העיסוק הפוליטי והאזרחי הזה, מעבר להרפתקאותיהם של הגיבורים – קבוצת צעירים הנלחמת למען חיים ומוות, בהקשר של עתיד דיסטופי. ישנם אותם מקומות משותפים עם סרטים באותו נושא, כמו משחקי הרעב, רץ המבוך או הגל החמישי: נוף נשיר, חברה שרוצה להיות מושלמת אך מסתירה גיבורים מרושעים יותר, מתבגרים שעליהם לבצע בחירות קשות. .
באשר לסצנוגרפיה, ישנם כל המרכיבים ליצירת דימוי של עתיד דיסטופי, הגאדג’טים והמכשירים מרשימים, גם אם לא בהכרח חדשניים.

נעמי ווטס הופכת את המנהיגה אוולין למנהיגה עם ספקות ופגיעות משלה, תיאו ג’יימס עדיין בתפקיד ארבע, כוח על המסך, ושיילין וודלי מצליחה להיפטר מהמימיקה כמו “אני עדיין אחת” בתפקיד של טריס.
הסרט, “נאמנים” מבוסס על רב המכר האחראי עליו חתמה ורוניקה רוט ומייצג את החלק השלישי בסדרה “מפוצלים”, ממתין בסרט רביעי.
סרט זה מקבל ממני 4 כוכבים אבל 2 הקודמים לא הייתי נותן להם יותר מ-2-3 (פשוט ראיתי אותם מזמן ולא יכול לכתוב בינתיים עד שלא אצפה בהם מחדש).

Exit mobile version