סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

לזמן את הרוע 3: בשליחות השטן (2021) The Conjuring: The Devil Made Me Do It

הסרט לזמן את הרוע 3: בשליחות השטן חושף סיפור איום של רצח וכוח רע לא ידוע, שמזעזע אפילו חוקרים מנוסים אמיתיים, אד ולוריין וורן. אחד המקרים המרעישים ביותר בעניינם מתחיל במאבק על נשמתו של נער צעיר ואז לוקח אותם מעבר לכל מה שראו בעבר, כדי לסמן את המקרה הראשון בהיסטוריה האמריקאית שבו חשוד ברצח הפעיל את החזקה הדמונית כאסטרטגיה. הגנה.

ורה פרמיגה ופטריק ווילסון חוזרים כ לוריין ואד וורן, בהדרכתו של מייקל צ’אבס. בסרט מככבות גם רואירי אוקונור, שרה קתרין הוק וג’וליאן היליארד.
לזמן את הרוע 3: בשליחות השטן לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא עדיין ביוטיוב.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של יונתן לסרט לזמן את הרוע 3: בשליחות השטן

לזמן את הרוע 3: בשליחות השטן מתחיל טוב מאוד עם טקס גירוש שדים של ילד. בו יש לנו הכל: צרחות, חבטות, עיוותים, כומר זקן והתנ”ך החיוני. אבל זה לא עוזר הרבה והשד הרשע עובר מילד לארן ג’ונסון שאיכשהו מחפש אותה עם הנר. ואז בעוד חצי שנה ארן שלנו מבצע פשע ונשותיו אד ולוריין וורן, חוקרות תופעות על-טבעיות מנסות להוציא את המטפחת הנקייה על ידי השלכת האשמה עליו. ואז השיחה ממלאת את המסך ועד לאמצע הסרט פחדתי רק מפעמון הדלת כשהגיעה חבילה. כשחזרתי נטשתי את הסרט, שחסר לחלוטין את אלמנט האימה מפרקים 1 ו -2 בבימויו של ג’יימס וואן. ולסיום בבדיחה, זה כאילו הזוג וורן אמרו היום בשנת 2021 שלא קלוטילדה השאירה את הזבל ברחובות בגזרה 1 אלא השד שבתוכה.
לזמן את הרוע 3: בשליחות השטן זו סרט אימה מוצלח עם שלבים רבים ששומרת עליכם במתח מתמשך והאווירה עמוקה מאוד .. זו גרסה הרבה יותר מוצלחת מהראשונה עם יותר מתח שמסקרן אתכם בצורה רגילה .. ההשפעות הן מאוד מוצלח עם הרהורים רבים בשלב הראשון שמעוררים את סקרנותך עד הסוף .. שווה צפייה ..!
4 כוכבים מתוך 5.

Exit mobile version