סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

אפליקציה סוף (2019) Countdown

אפליקציה סוף הוא סרט אימה על יישום טלפון שמראה מתי האדם שהפעיל את האפליקציה יהפוך דבר וויראל מצחיק לאיום ממשי. אותו דבר קורה לאחות שמגלה שיש לה 3 ימים לחיות והיא צריכה להילחם עם הזמן, אבל גם נגד יצור מרושע שעוקב אחריה. במסיבת סיום בתיכון יצאו כמה חברים ששותים בירה יחד לנסות אפליקציה סלולרית מוזרה: כזו שאומרת כמה כולם צריכים לחיות.

אפליקציה סוף לצפייה ישירה, הסרט המלא  הוסק מיוטיוב.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של יונתן על הסרט אפליקציה סוף

אהבתי את אפליקציה סוף למרות שהוא לא לגמרי סרט מקורי, עם רצפים די דומים ליעד הסופי. עם זאת, התוצאה מספיק טובה כדי לספק קהל שמחפש אימה בסוף השבוע. מעניין לראות שאחת הילדות, קורטני (אן ווינטרס), תראה שיהיו לה שלוש שעות בלבד לחיות … כשהיא מסרבת להיכנס לרכב עם אוון (דילון ליין), החבר שלה. שצרך אלכוהול, האפליקציה משיקה אזהרה “הסכם משתמש שבור” ומשהו אפל ובלתי נראה נזרק לעבר הצעירה שמתה כשהספירה מגיעה לאפס … זו ההקדמה, שלאחריה התסריטאי-במאי ג’סטין דק מיד נכנס לתחום סיפור הסיפורים למעשה.
קווין האריס (אליזבת ‘לייל), אחות שזה עתה סיימה את לימודיה, נמצאת באותו בית חולים בו אמור לנתח את אוון. אוואן נבהל מכיוון שהבקשה אומרת לו שהוא ימות על שולחן הניתוחים. הוא עומד לקבל את אותו המסר המפחיד לפני שהוא מת בצורה מגעילה ובלתי מוסברת. עם זאת, לפני שאוואן מת, האפליקציה מעוררת את סקרנותם של הרופאים המנסים אותה, כולל האחות קווין שמגלה שיש לה עוד שלושה ימים לחיות …
הצעירה מנסה דרכים שונות להשבית את אפליקציה סוף, אך ללא הצלחה, אם כי בינתיים היא משתפת פעולה עם מאט מונרו (ג’ורדן קלווי), צעיר שנקלע לאותה בעיה. קווין ומאט, יחד עם אחותה המתבגרת (טליתה בייטמן) הולכים לכומר (פ.ג’יי בירן) שהקסם המפחיד שלו מגרוש השדים הופך אותו לאדם האידיאלי להסביר את ההיגיון בסיפורי שדים.
במאי הבכורה ג’סטין דק מצליח לשרשר את קטעי האימה בהשראתם, תוך שימוש בכמה פחדים מהעתיקה הישנה. הוא גם מצליח להכניס מגע של הומור, במיוחד דרך דמותו של הכומר שגילם בירן.
אם היה לגמרי מקורי הייתי נותן יותר מ-3 כוכבים מתוך 5.

Exit mobile version