סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

ג’סטין הגיבור (2013) Justin and the Knights of Valour

ג’סטין הגיבור הוא סרט מצויר שמציג את הילד. ג’סטין והשאיפה שלו להיות אביר כמו סבא שלו. הילד גורש מהממלכה ומתחיל את הרפתקאותיו כדי להוכיח לעצמו, אבל גם למלכת ליבו, לארה הגאה והמפונקת, שהוא יכול להיות אביר, מגן צדק והמצוקה. האם יצליח הילד להגשים את החלומו?

ג’סטין הגיבור לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב


מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של עמליה לסרט ג’סטין הגיבור

צפיתי בסרט בשבת בבוקר, בחדר מלא בילדים והורים, הנוסחה המומלצת לצפייה בג’סטין הג’ינג’י בהרפתקאותיו. בתי בת החמש הייתה שקועה בפעולה הפשוטה של ​​ג’סטין ובדמותו המכובדת (אך לא אופיינית), משום שהסיפור היה קל לצפייה, ללא פיתולים מרהיבים, אך גם ללא סצנות קשות ומתוחות. להיות מלווה ברעש חזק. אגב, מלבד כמה קולות של ילדים צעירים מכדי שיוכלו להתמקד כל כך, החדר היה שקט מאוד לסרט הרפתקאות.
עם זאת, המסך התעורר לחיים עם הופעתה של לארה, בעלת פונדק נאה, תוססת ותושייה, שגנבה את ליבו של ג’סטין. העובדה שהוא רוצה להיות אביר מושכת גם את תשומת ליבו, כי סביבו שורצים רק גברים מזויפים ובלתי מדויקים, רחוקים שנות אור מתכונות האופי היפות שידע שיש לאבירים. ג’סטין מגיע סוף סוף למנזר בלוצר (הלוחם), לגנטיר (החכם, המכשף) ובראוליו (הממציא), שלושת הנזירים מהם עליו ללמוד את מלאכתם ו”דרך “של האבירים המכובדים. וכאן, בסצינה שמסמנת את סוף האימונים, הצחוק הרם הראשון מתפרץ באולם, כשהיריב המבחן של ג’סטין מופיע, תנין שמנמן כדרקון מפחיד, למעשה מצויד בכנפיים מלאכותיות ובנשימה של אש.

“כמה תנין זה היה מצחיק, אמא!” הבת שלי רצתה לספר לי אחרי התוכנית, כשצפיתי באופן משועשע בשני נערים שגילם לא עולה על עשרה נלחמים בחרבות פלסטיק (תוך קריאת שמו של ג’סטין). התנין, ששמו גוסטב, הוא אפוא הדמות היחידה שכדאי לזכור בסרט כולו, יחד עם טליה היפהפייה, הפונדקית, “האביר” האמיתי של הסיפור. בטח, ג’סטין, ללא עוררין למרות התכונות הפיזיות הלא מבטיחות כל כך, הוא מודל לחיקוי עבור הנערים שיעקבו אחר הרפתקאותיו, אך לא מתואר מספיק, חסר נשימה, בלי משהו שיהפוך אותו לבלתי נשכח.
מבחינה ויזואלית, האנימציה מציעה נופים מעוצבים להפליא ומיקומי אגדות. עם זאת, תלת מימד אינו משפיע בצורה חיובית, והמוזיקה מספקת, מבחינת הפעולה השקטה, עם מעט הפסקות מקצב. ראוי להזכיר את הדיבוב הרומני (איכותי יותר ויותר), שם בולט קולה הבלתי ניתן לטעות של אירינה מרגרטה ניסטור. אך גם ניסיונם של הכותבים לכלול במרחב מימי הביניים ובזמן אלמנטים של העת החדשה, יצירת רגעים מצחיקים ותחושת היכרות.
אז צפו ביחד עם הילדים בסרט ג’סטין הגיבור. הם יעקבו בעניין אחר הרפתקאותיהם ובפעם הבאה שתקראו להם סיפור עם נסיכים, נסיכות, אבירים וטירות מימי הביניים, הם יעלו לנגד עיניהם את התמונות הנפלאות מהאנימציה. גם אם תחפש במקומות מסוימים את מאיץ האקשן, אפוס את המלוקיאדס המעצבנת וספור את הרגעים שהתסריטאים יכלו להציע יותר לקהל הבוגר, תתנגד עד הסוף.

Exit mobile version