סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

מתח גבוה (2015) Life on the Line

מתח גבוה הוא סרט אקשן בכיבודם של ג’ון טרבולטה, קייט בוסוורת’ ושרון סטון. בעיצומה של סערה צוות חשמלאים בקווי המתח הגבוה נמצא במשימה. אחיו של ביו מתחשמל ומועבר לבית החולים, אך נפטר זמן קצר לאחר מכן. אשתו, אשר חיפשה אותו, היא קורבן של תאונת דרכים, ובו דואג לגדל את אחייניתו ביילי.

השנים חולפות, עכשיו ביילי בת 26, והחבר שלה הצטרף זה עתה לצוות של ביו. מכריזים על סערה חדשה, סערה המסכנת את רשת החשמל באזור ואת חיי החשמלאים. סרט עם סיפור דרמטי, בהשראת אירועים אמיתיים אשר מראה כמה העבודה הזו מסוכנת לעלות על המוט ולתקן את חוטי החשמל.

מתח גבוה לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של שרון

זה לא יצירת מופת אבל זה סרט טוב מאוד, דרמה רגשית עם סיום טבעי … בהתחשב בכך שהסרט בהשראת עובדות אמיתיות. לפני סרט זה לא ממש אהבתי את ג’ון טרבולטה בסרטים אחרים, הוא היה נחמד אבל בסרט מתח גבוה הוא ממש טוב… הסרט הזה שינה לחלוטין את דעתי עליו ואני יכול לומר שהוא שיחק כל כך מדהים.
מנקודת המבט של האפקטים הסרט סובל מעט, אפשר לעשות משהו מורכב יותר, הסצנות שהגיעו לשיא מתרחשות מהר מדי, היינו צריכים להתעקש יותר אבל … נראה שהסרט מתח גבוה הוא בעל תקציב נמוך אבל עדיין מוצלח.
אני מוסיף גם את המוזיקה, פסקול הסרט מרשים, האירועים חלקים ומרתקים, זה סרט טוב שאני ממליץ עליו ללא ספק …
שרון סטון “משחקת” בסרט מתח גבוה … אלוהים, באיזו דרך … עדיף שלא, אולי התפקיד היה נואש יותר, הסצנות מעטות וקצרות במקום בו היא מופיעה אבל אפילו לא הבנתי שזו היא קראתי את שמות השחקנים לאחר שראיתי את הסרט …
רק ציון 7 מתוך 10 בדירוג שלי

Exit mobile version