סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

הצדק של ספנסר (2020) Spenser Confidential

בסרט הצדק מארק וולברג משחק בתפקיד של ספנסר, קצין משטרה לשעבר שידוע יותר בבעיות שנוצרו מאשר בפתרונות. ספנסר יצא מהכלא ורוצה לעזוב את בוסטון. אבל הוא משוכנע על ידי הנרי, מאמן האיגרוף והמנטור לשעבר, לעזור לחובבן עם פוטנציאלי,הוק, לוחם MMA קשוח ורציני. הבחור משוכנע שהוא יהיה לוחם טוב יותר מספנסר.

כששניים מעמיתיו לשעבר של ספנסר נהרגים, הוא מגייס את הוק ואת חברתו לשעבר סיסי כדי לעשות צדק. את הסרט הצדק של ספנסרביים פיטר ברג. צוות השחקנים כולל את מארק וולברג, ווינסטון דיוק, אלן ארקין, איליזה שלזינגר, ביוקם וודביין, מארק מארון ואוסטין פוסט. בהשראת ארץ הפלאות של רוברט ב. פרקר, רומן מאת אייס אטקינס.

הצדק של ספנסר לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

ביקורות של יונתן

הצדק של ספנסר, פעולה עם מבטאים קומיים שהושקה בפלטפורמת נטפליקס ב- 6 במרץ, הייתה במשך מספר ימים במקום המוביל בראש הצפיות בארצנו. לא הופתענו כלל, בהתחשב בפוטנציאל המרגיע שבז’אנר, אך גם בפופולריות של מארק וולברג. הנה מה שאהבנו בסרט הזה, טוב רק לשעתיים של הנאה שבהם אתה לא רוצה להכניס את דעתך יותר מדי לתרומה.
וולברג הוא ספנסר, בלש בוסטון לשעבר שנכנס לכלא לאחר שתקף ממונה שהוא חשד בשחיתות. לאחר שריצה את עונש חמש השנים, ספנסר נהנה מיום החופש הראשון שלו, אך הכל מתהפך כשקורבנו נהרג באכזריות. המשטרה פותרת את התיק כמעט באופן מיידי, רק ספנסר מוצא את הרוצח חשדן ביותר, ולכן הוא מחליט לחקור בכוחות עצמו. ברור שהדבר יתגלה כקשה מהצפוי, וחקירתו תהפוך אותו למטרה הן לעבריינים והן לעמיתיו המושחתים לשעבר.
מה שמפתיע בסרט הצדק של ספנסר הוא שעל אף השמות הגדולים שצורפו להפקה, ממארק וולברג והבמאי פיטר ברג ועד אלן ארקין, הסרט מפתיע במקור. ביסודו של דבר, התסריט אינו עושה אלא לארוז מחדש אלמנטים שראיתי אלפי פעמים בסרטים אחרים, החל מעלות ומורדות בין הגיבור לעוזרו הוק (ווינסטון דיוק), עד לסלחות מיניות עם חברתו לשעבר עם פה גדול ו ממצאי החקירה.
עבור חלק זה ללא ספק חסרון בסרט, אך עבור מי שרק רוצה להירגע (ואולי לפקוח עין על הטלפון) בעוד שמארק וולברג מוכה קשות על ידי גנגסטרים אמריקאים לטיניים ומתגלגל באבק. איש נחוש מאוד. כדי להגן על החצר שלו, הצדק של ספנסר יכול להיות רעיון טוב באמת. הסרט חסר כל שאיפות וכל יומרה שהוא יפתיע לרגע את צופו.
נראה שהכל קורה במכה אחת בסרט הצדק של ספנסר, וגם כשהגיבורים רודפים אחר כל הסיפור, נראה שהסיפור מתמלא בחוסר תחושה מפתיע. היבט זה של הסרט כנראה היה מעצבן לחלוטין אם הצפייה בו הייתה כרוכה גם בתשלום של 25-35 ליי עבור כרטיס לקולנוע, אבל בבית, מול הטלוויזיה, החוויה הופכת להיות מחוברת למדי, כמו צפייה בסרט שאתה ‘ ראיתי את זה אינספור פעמים, ולמרות שאתה מכיר כל שורה וסיבוב של זה בעל פה, זה עדיין שובה ומערב אותך.
יחד עם זאת, זה מדאיג ובלתי צפוי שהקהל כבר לא מרגיש צורך בהפתעות בזמן הצפייה בסרט. תגובה זו באה גם בהקשר להצלחה הפנומנלית של מלך האריות, שפורסם בשנה שעברה בגרסת לייב אקשן וכל כך אהוב על הציבור, עד שהגיע להכנסות גלובליות של 1.65 מיליארד דולר, למרות שהסרט כמעט מתחדש מסצנה אחר מקורי אנימציה, לא מציע הפתעות.
אולי מגיע לסרט 5 כוכבים אבל אני מצפה יותר משחק ברמה של מארק וולברג

Exit mobile version