סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

גול! 1 (2005) Goal! 1

סרט ספורט מרגש על כדורגל. סנטיאגו מונז הוא ילד שכמו כל ילד, יש חלום. אבל בניגוד לילדים אחרים, יש לו את ההזדמנות להפוך את חלומו למציאות, אם הוא מוכן לוותר על פחדים, לנסוע אלפי קילומטרים רחוק מהבית ולשחק נגד הטובים בעולם. לחץ והקרבה אישית מטביעים את חותמם על סנטיאגו, אך האם יצליחו למנוע מהצעיר המוכשר והנחוש הזה להשיג את מטרתו?

כשסנטיאגו חצה את הגבול לאמריקה בגיל 10, היו לו שני דברים: כדורגל וציור שבור בגביע העולם. הוא קיבל עבודות שונות בלוס אנג’לס, אך התשוקה שלו הייתה לשחק כדורגל. אבל זה היה משהו אחר לשכנע את אביה שהיא יכולה להיות כוכבת בינלאומית. “יש שני סוגים של אנשים בעולם”, אומר מונז הזקן, “אנשים בבתים גדולים ואנחנו, אלה שמכסחים את מדשאותיהם ושוטפים את מכוניותיהם.”
אך כאשר גלן פוי הבריטי, כדורגלן העבר וצופה כישרונות מזדמן, רואה את סנטיאגו במשחק בלוס אנג’לס, הוא מזהה אצלו כדורגלן מיומן, מהיר ואמיץ, סוג הכישרון שמועדון ניוקאסל מייחל אליו. ליגת העל. הילד מגיע למדינה זרה, בה הכדורגל הוא דת, וסנט. פארק ג’יימס, מניוקאסל, הוא הקתדרלה שלו, הצעיר חייב להראות שיש לו את האומץ ואת היכולת לזכות בחוזה עם המועדון היוקרתי בעולם. שטח בוצי, רוחות קרות ומכות קשות מצד עמיתים, שלא לדבר על סבל אישי, פציעות ופיתויים של חיים מהירים, הם רק חלק מהמכשולים שעל סנטיאגו להתגבר כדי לנצח בעולם הקדחני של הכדורגל הבינלאומי.
בימוי: דני קנון, “גול!” יש את השחקן ההיספני הצעיר קונו בקר בצוות השחקנים. כמה מגדולי הכדורגלנים העולמיים מופיעים בסרט – דייויד בקהאם, זינדין זידאן, ראול וקפטן ניוקאסל, אלן שירר. בסרט מככבים גם אלסנדרו ניבולה, סטיבן דילן, אנה פריאל, מרסל יורש, שון פרטווי, לי רוס, סטיבן גרהם, קווין קנפמן, קסנדרה בל, קיראן אובראיין, טוני פלאנה ומרים קולון.

גול! לצפייה ישירה, הסרט המלא עם דובר אנגלית

סרט פרמיום לחברי האתר בלבד

לצפייה בסרט זה, הזן את הסיסמה למטה!
אם אין לך סיסמה וברצונך לצפות בסרט זה ובסרטים פרמיום נוספים יש להירשם לאתר.

Restricted Content
To view this protected content, enter the password below:

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 5]

 

גול! 1 – לצפייה ישירה – לחץ כאן!

גול! 2 – לצפייה ישירה – לחץ כאן!

גול! 3 – לצפייה ישירה – לחץ כאן!

 

Exit mobile version