סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

טיילר רייק: חילוץ (2020) Extraction

טיילר רייק: חילוץ הוא מותחן פעולה מהנצפים ביותר של נטפליקס בכיבודו של כריס המסוורת. שכיר חרב קשוח, טיילר רייק, פועל בשוק השחור ויש את המשימה המסוכנת ביותר בחייו כשהוא נשכר להצלת בנו החטוף של ברון סמים. למרות הניסיון של טיילר והרצון להציל את בחור יש המון מכשולים. האם האו יצליח במשימתו?

טיילר רייק: חילוץ לצפייה ישירה, הסרט המלא לא הופיע עדיין ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של יונתן

לפני שראיתי את הסרט, כאשר קראתי את הביקורות, היה ברור שלפעולת טיילר רייק: חילוץ יש את כל הסיכויים להפוך לסרט מצליח. עם כריס ותסריט שכתב ג’ו רוסו, סרט הפעולה זה לוקח אותנו מאוסטרליה לבנגלדש, שם שכיר חרב חייב להציל נער מגורל נורא.
היתרון הגדול של הסרט טיילר רייק: חילוץ הוא רצפי הפעולה מבוימים בקפידה וספוגים בדם מספיק כדי שחילוץ יהפוך לאחד הסרטים האלימים של השנה. יש לומר מההתחלה כי הכותרת החדשה של נטפליקס לא מתאימה לכולם וכי מעטים יוכלו לצפות בה ראש בראש, בגלל המתח, המצלמה הנעת כאוטי ואפקטים קוליים מחרישים אוזניים. נושא של מיצוי הוא התסריט הסכמטי, אבל בטח שלא לפסיכולוגיה ופיתוח דמויות אתה מגלם סרט כזה.
הכל מתחיל באדם חמוש עד השיניים, שרץ דרך גשם של כדורים על גשר. ריבוי הטוקטוקים הצהובים-ירוקים מודיע לציבור כי מדובר במדינה דרום אסייתית, והנוף, עם מאות מכוניות תקועות במה שנראה כמלחמה מוחלטת, מעיד על מצב נפיץ יותר. זה וו טוב, כי זה מעלה שאלה מעניינת: איך הגעת לכאן, מה המשימה של הגיבור וכמה האויב שלו חזק?
הסיפור נותן הפעלה מהירה ומייד נגלה שטיילר רייק (המסוורת ‘) הוא שכיר חרב שטראומה מהעבר הופכת אותו לאדיש מול המוות, הקובע אותו לקבל משימות בלתי אפשריות. כך זה עכשיו, כאשר על רייק לחלץ את בנו של סוחר הסמים ההודי החזק ביותר מציפורניו של יריבו הראשי בבנגלדש. ברחובות העמוסים של דאקה, מנסה רייק להשלים מיצוי כביכול של בני נוער, רק דברים מתנוונים במהירות.
בעיקרון, נראה שלכל מה שקורה על המסך מטרה אחת: לדמם. תהינו, כשצפינו ברצפי הפעולה מושקעים להפליא, מה הערעור של סרט פעולה שבו הגיבור הורג בקלות גדודי אויב. בכן, מי, השוטה שחייבים לחסל אותו, בצורה הכי “המצאתית” שיש, על ידי הגיבור המיומן … זה בערך רמת האלימות וההימור של המשחק במיצוי. הסרט כולל גם ילד שנזרק למעלה, אם אתה אוהב את הדברים האלה.

טיילר רייק: חילוץ מצליח לצבור כמה נקודות הודות לאובי הקטן (רודראקש ג’יסוואל), המתבגר בן ה -14 שמבין במהירות שרייק הוא הסיכוי היחיד שלו להימלט מהשחיטה בחייו. התמימות של אווי משמשת בסרט כמעין חומר חושפני של אדמות הסובבים אותו, החל מהאובססיה לנקמה של נבל חסר מצפון ועד לתאוות בצע של דמויות אחרות והנטל הפסיכולוגי של רייק. יש לומר גם כי רודרקש ג’ייסוואל הקיים ממלא לחלוטין את משימתו להצדיק את המלחמה ה”אחד על אחד “בין האוסטרלית, ולכאורה, כל העיר דאקה.
עם זאת, מיצוי הוא סוג הסרט בו תסריטאי בוחר במדינה ענייה ופחות מבוקרת בעולם והופך אותה לממלכה של כל רע. אם תעבור לאתר imdb.com ותקרא ביקורות משתמשים, תמצא מאות תגובות מזועזעות של בנגלים מסכנים שמתעצבנים מכך שהפכו לעיר הגדולה במדינה. “איך הרשית לעצמך להציע שכל אכיפת החוק במדינה יכולה להיות בשירות סוחר סמים?”, מישהו שואל.
כן, אולי טיילר רייק: חילוץ מרשים בכמה מרצפי הפעולה הטובים ביותר שנראו לאחרונה, כולל רצף שוטים מפורסם של 12 דקות. אני חושד שהוא נעשה בסגנון 1917, כלומר שבור לכמה חלקים, אך אין לי עוד כוח לחקור האם זה כך או לא. ובאמת, כבר לא אכפת לי כי מרגיש שזכיתי רק בשעתיים בילוי בסרט שמפאר את האלימות.

Exit mobile version