סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

מהיר ועצבני 9 (2021) F9 – Fast and Furious 9

גיבור הסדרה מהיר ועצבני, דום טורטו ביחד עם לטי ובנו בריאן הקטן מנהל חיים שקטים כמו משפחה רגילה.  אבל הסכנה תמיד יכולה להופיע ולהרוס את השלווה שלהם. הפעם האיום יאלץ את דום להתמודד עם טעויות העבר, כדי להצליח להציל את אלה שהוא הכי אוהב.

הצוות של דום מתכנס בכדי לעצור מזימה מסוכנת בהנהגת המתנקש והנהג המקצועי המיומן ביותר שפגשו אי פעם: אדם שבמקרה הוא אחיו הנטוש של דום, יעקב. בדרך, חברים ותיקים יוחזרו לחיים, אויבים ותיקים ישובו, ההיסטוריה תכתב מחדש, והמשמעות האמיתית של המשפחה תיבחן יותר מתמיד.

מהיר ועצבני 9 לצפייה ישירה, הסרט המלא עדיין הופיע ביוטיוב.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 4.5]

הביקורת של יונתן

קודם כל אני חייב לומר שראיתי כל הסרטים מהיר ועצבני וכמעט כולם של השחקן שאני מאוד אוהב – וין דיזל. חיכיתי לראות את מהיר ועצבני 9 והצלחתי לצפות בו לפני שהוא יצא לאקרנים בישראל אבל לא אספר לכם איך עשיתי זאת. האמת שבגדול מהיר ועצבני 9 פחות זועם מהסרטים הקודמים. העלילה הפעם היאסיפור משפחתי, כאשר וין דיזל וג’ון סינה מגלמים את התפקידים של האחים היריבים טורטו. עם סיפור רטרוספקטיבי יותר מנקודת מבט חדשה ועם סצינות של פעלולים שעירים, נראה שהסרט החמישי בסדרה שביים ג’סטין לין תקוע במורשת הזכיינית כולה.
סדרת הסרטים הזו החלה פעם בסצנה בה צוות גנבים חמודים גונב נגני DVD. עכשיו, בבימויו של ג’סטין לין, אני פשוט חושב שישלחו מכוניות לחלל. הופעתי מעוצמת הפעלולים שעדיין לא ראיתי בשום סרט עד עכשיו. בצד שני, בחלק מהסרט הרגשתי שנאי צופה בסיפור של אופרת סבון עם הרבה מכוניות…

לא משנה כמה הוא כועס וכמה הוא מהיר, דום טורטו אף אחד לא יכול לברוח מעברו שלו.
בסרט מהיר ועצבני 9 חוזר ג’סטין לין להגה של בימוי לאחר שביים את פרקים שלוש, ארבע, חמש ושש מהסדרה, שהפכו את הזיכיון לשובר קופות בינלאומי. האקשן משתרע מקצה אחד של העולם לקצה השני, מלונדון לטוקיו, ממרכז אמריקה ועד אדינבורו, ומבונקר סודי באזרבייג’ן לרחובות טביליסי הצפופים. לאורך גבולות אלה יתחדשו חברים ותיקים, אויבים ותיקים ישובו, ההיסטוריה תכתב מחדש והמשמעות האמיתית של המילה “משפחה” תיבחן יותר מתמיד.
בשורה בתחתונה הייתי קצת מאוכזב ולא יכול לתת יותר 3 כובים מתוך 5 בסולם שלי ועושה זאת מתוך הכבדו הרב שאני רוכש וין דיזל.

Exit mobile version