סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

מקום שקט (2018) A Quiet Place Part

עלילת הסרט מקום שקט מתרחש בעתיד בסביבה פוסט אפוקליפטית. בכדור הארץ פלשו חייזרים עיוורים, אך עם שמיעה יוצאת דופן. רעש אחד ותנפצו. משפחה עם שני ילדים מנסה לשרוד במקום מבודד, בשתיקה מוחלטת, מחשש שאיום בלתי נראה שתוקף את הצליל הקל ביותר יהרגו אותם.

בנסיבות אלה, בני המשפחה מבינים שהאתגר מורכב יותר ממה שחשבו, במיוחד מכיוון שהאם בהריון…האם יצלחו להינצל?
מקום שקט לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

לצפייה ישירה בסרט מקום שקט 2

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של לילך

היו לי ספקות אם לאות את הסרט מקום שקט. בגלל הביקורות הטובות שקראתי החלטתי לצפות בסרט זה ולא הצטערתי שעשיתי את זה. הייתי סקפטית כי ציפיתי שיהיה עוד סרט מפחיד, וזה נכון, בהתחלה זה היה, אבל אחר כך הבנתי שזה סרט מעניין. הנחת היסוד היא די פשוטה: משפחה חייבת לחיות בשלום מוחלט, כי בכל צליל קטן מפלצות מסוימות ינסו להרוג אותן. במהותו, זהו סרט נוגע ללב על המשפחה, על האופן שבו המשפחה חייבת להיות מאוחדת ללא קשר לבעיות שהיא עוברת. היא שואלת את השאלה “כמה רחוק היית הולך להגן על ילדים?”. יחד עם זאת, הסרט מלמד אותנו שנכות אינה בהכרח עונש, אלא נכס.
כל ההופעות במקום שקט נהדרות. אמילי בלאנט מאירה הכי בהיר (שפילברג הכריז על “אינדיאנה ג’ואן” אפשרית – אני חושבת שאמילי בלאנט תהיה מושלמת לתפקיד), אבל גם ג’ון קרסינסקי וגם הילדים גבוהים.

מקום שקט הוא סרט חכם, חוויה קולנועית שחייבים ליהנות ממנה בשקט, וגם אם אינך חובב מותחי אימה, אתה יכול לפחות להעריך את המטאפורה המוצעת. לכו ותמכו בסרט הזה, כי אנחנו צריכים יותר רעיונות מקוריים בקולנוע ופחות גרסאות מחודשות, סרטי המשך או סרטי גיבורי על.
מעניין שהסרט בכללותו מעצבן אותי באופן אישי כשאני רואה סרט שבו יש עוצמת הקול המרבית כדי להפחיד אותך במקום לעשות סיפור אימה ממש כמו שהסרטים היו פעם.לי. מקום שקט משאיר אותך במתח עד הסוף … סרט שמנקודת מבט מוסרית אסור לך לנשנש בקולנוע, סרט שהשקט בחדר בו חשוב מאוד … סרט על , סופר סופי .. רעיון “זר” לעומת סרטים מהסוג הזה בשנים האחרונות.
זה סרט שהפחיד אותי באווירה. המתח שקרסינסקי מצליח ליצור יעשה אפילו את היצ’קוק גאה. לא יכולתי לתת לו יותר מציון 4 כי יש לו גם כמה בעיות, שבהחלט תמצאו, אבל זה לא אומר שזה לא סרט טוב.

 

 

Exit mobile version