סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

צוות שנחאי (2003) Shanghai Knights

צוות שנחאי הוא הסרט השני של קודיה פעולה עם ג’קי צ’אן ואוון וילסון. לאחר שעשו בלאגן במערב הפרוע, צ’ון וואנג ורועי אובנון נקלעו שוב לצרות. אחרי ההרפתקאות של “שעת שנגחאי”, הפעם השערורייה עוברת ללונדון, המטרופולין הבריטי הוותיק והמכובד. רוצח בדם קר מתנקש באביו של וואנג, זקן החובש מחרוזת חרוזי ירקן בכבוד ושומר על החותם הקיסרי בעיר האסורה. לאחר שביצע את הפשע הוא בורח ללונדון. אחותו של “השריף” מהמערב הפרוע, ווין היפה והעדינה, שנשבעה לאביה הגוסס שהיא תמצא את הרוצח ותנקום, מבקשת מוואנג עזרה, שמצידה מבקשת את עזרתו של רוי.

השניים, מצד אחד, והילדה, מצד שני, עוזבים ללונדון, הולכים בעקבות הממזר. השיא הוא שללין יש את אותו רעיון קבוע מהסרט הקודם, כלומר שיש עלילה נגד משפחת המלוכה הבריטית, אבל, כמובן, אף אחד לא מאמין בזה גם הפעם. בעזרתו של מפקח עדין מסקוטלנד יארד וקשקשנות קטנה של כ -10 שנים, ה”אקרובט” וואנג הנחמד נותן מכה מתחת לחגורת הפיכחון הבריטי בתקופה הוויקטוריאנית. בנוסף, הרומנטיקן, (קרא את האישה הנצחית) רוי, מאבד את דעתו בגלל לין היפה. חובתו של וואנג, כאחיו הגדול, להרחיק את לין מכשפי רוי. בכל מקרה, מה שוואנג ורוי הצליחו לעשות במערב הפרוע עובר עכשיו ללונדון.
חופשות, עיסוקים מסוכנים, הרפתקאות עוצרות נשימה, עקבו אחד אחרי השני במפל צחוק דרך מוזיאון דמויות השעווה (של מאדאם טוסו) וסביב הביג בן המפורסם. כך אני מבין ששני זקנים חמים ללב מתנהגים בתוך הקונבנציונאליזם הבריטי.

צוות שנחאי לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version