סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

מלחמת האופל 1 (2003) 1 Underworld

הסרט הראשון בסדרה מלחמת האופל מציגה עולם מיוחד בו, במשך מאות שנים התפתחו שני גזעים במקביל, מוסתרים בקרב בני האדם – הערפדים המתוחכמים והאצולה, ואנשי הזאב האכזריים וחסרי הפחד. עבור בני תמותה קיומם הוא סיפור נורא, מיתוס. אך שני המינים הם יריבים במאבק ההישרדות, מכיוון שהם נשבעו למלחמה בחיים ובמוות, עד שנותר רק גזע אחד על פני כדור הארץ.

בעיצומו של הקרב המתמשך הזה, לוחמת ערפדים, סלין, מגלה שאנשי זאב מתכננים לחטוף גבר, רופא צעיר. לאחר שרדפה אחרי מייקל דרך העיר, היא מבינה שנוצר קשר לא טבעי ביניהם, וכאשר אנשי זאב תוקפים, סלן שם כדי למנוע מהם בכל מחיר להגיע למטרה שלהם.
כשהיא מנסה להציל את מייקל ולגלות מה גורם לזאב לצוד אותו בתשוקה כזו, סלן מגלה סוד שיש לו השלכות איומות על שני השבטים – תוכנית דמונית שרוצה ליצור אחד חדש. טורף, הפעם בלתי מנוצח, המשלב את הכוח של שני הגזעים, אך ללא חולשות של אף אחד מהם, ואשר מאיים להטות את מאזן הכוחות לטובת אנשי זאב, הנחותים מזה מאות שנים.
קייט בקינסייל וסקוט ספידמן משחקים בסיפור שובה לב, השופע בסצינות פעולה ברמות מקסימליות, בתככים השומרים על סגרת פה ובסיפורי אהבה אסורים, עם סכסוך שאבד בערפילות הזמן, בין שני שבטים שנלחמים בנצח נצחי. עיר גותית.

מלחמת האופל לצפייה ישירה, הסרט המלא עם תרגום לעברית

לצפייה בסרט מדובב לרוסית: מלחמת האופל –  Другой мир 

 

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

 

מלחמת האופל –  Другой мир 

Exit mobile version