סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

פיתיון (2012) Bait

סרט אימה על כרישים אכזרים כפי שכבר היו אבל זה סרט מיוחד בגלל שהסיפור מציג צונאמי חזק מאוד שמבודד קבוצת לקוחות בסופרמרקט על חוף אוסטרליה. עם זאת, הצונאמי לא מגיע לבד… הגל מביא איתו “חבילה” של כרישי נמר ששוחים ביחד עם האנדים בתות החנות… האם לאנשים יש דרך להציל את העצמם?

פיתיון לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית, יש כתוביות גם בערבית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 4.5]

הביקורת של לילך

 

הסרט לא הרשים אותי אולי גם בגלל שכבר ראיתי כמה סרטים באותו נושא. לפעמים הסיפור מעליב את אינטליגנציה כי אני רואה הרבה טעויות הגיוניות – הצונאמי שהגיע משום מקום, בלי שום רעידת אדמה קודמת, או אזהרה, ואז סופרמרקט שהוצף על ידי הצונאמי, בכל הרמות, אבל עדיין ב בכל מפלס, כולל בחניון התת-קרקעי, המים אינם עולים על 1 מ ‘וחצי גובה, בחניון התת-קרקעי מוצגת בפנינו מכונית אטומה למים, מוקפת מכל עבר במים ויבשה מבפנים בפי משתמש קטן בחיתולים. מכונית התהפכה, יבשה מבפנים, בסוף, לפנינו השטח כאילו נפלו שם כחמש פצצות אטום, אך עדיין יבשים, ניתן לראות שהמים רק רצו להיכנס לסופרמרקט: לעשות שברים בקניות.
המשחק של השחקנים הוא שבכל הסרטים מהסוג הזה מאוד חלשים מאוד, בניגוד לאחרים, לפחות זה לא נאלץ (כלומר השחקנים לא צורחים לשחק אלא משחקים בצורה טבעית רע ) פעם אהבנו בסרטי המחט זה בערך כמו שנשים יפות יופיעו כדי שיהיה לך לפחות עם מה לשטוף את העיניים, הנה כולן 3 אבל טריוויאליות.

דבר נוסף שהדהים אותי הוא שיעור ההישרדות העצום של הדמויות (רק 2 מתוך 12 מתים) שמראה שאפילו כרישים הם לא מה שהם היו, הם גם זונות. הדבר היחיד שנעשה באופן מקצועי בסרט זה הוא צילום מתחת למים.
להתגבר על טעויות או סטיות רבות של הבמאי, היה לסרט רעיון בסיסי טוב למדי שיכול לרתק, והציע כמה רגעי מתח שגרמו לך לצפות בו עד הסוף מבלי להטיף דבר למשך או אופן. אבל אני לא מבין איך הסרט הזה נכח בפסטיבל ונציה, שם בדרך כלל יש הפקות עמוקות, לא מהסוג הזה … אנהי חושב שזה סרט עבור חובבי ז’אנר אימה.
למרבה הצער סרט מתחת לציפיות שלי מבחינת סיפורים, בימוי ומשחק (חלש למדי) ההשפעות המיוחדות שלה נעשו בצורה גרועה להפליא. למרבה ההפתעה, פיבי טונקין שיחקה הרבה מעבר לציפיות שלי …. זה מתאים לדמותה של הילדה הסוררת בעלת קסם מיוחד , אני מקווה לראות אותה בסרטים הרבה יותר טובים.

לא מגיע יותר מכוכב אחד …

Exit mobile version