סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

אחוות המלחמה (2004) Tae Guk Gi: The Brotherhood of War

יצירת מופת, אחוות המלחמה הינו סרט מלחמה קוריאני עם תרגום לאנגלית שמספר את סיפורם של שני האחים שכל תקוותיהם וחלומותיהם מתנפצים כאשר שניהם נאלצים להתגייס לצבא בניגוד לרצונם. הרחק מהמשפחה והחברים, ג’ין-טא נשבע להגן על ג’ין-סוק בכל מחיר למרות הסכנות.

הגורל מתערב במערבולת הקרב, מכריח את גבולות אמונתם, אהבתם ואמונם בדרמת מלחמה זו מלאת מתח ועשייה.
הסרט מוכר גם בשם: Taegukgi hwinalrimyeo
אחוות המלחמה לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – יש כתוביות אנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 3]

הביקורת של לילך

אני חייבת להודות שנגעה ללב גם הדרמה של שני האחים, זה ללא ספק הנקודה החזקה של הסרט. ראיתי בסרט הזה מציאות אכזרית מאוד, הסתכלתי עליה בהמלצת המורה שלי להיסטוריה ולא הצטערתי! התרשמתי עד דמעות ובחלק האחרון לא יכולתי להפסיק לבכות …… אנחנו, הצעירים של ימינו לא יודעים מה המשמעות של מלחמה ובאמצעות הסרטים יוצאי הדופן האלה אנו רואים כמה קורה באותם רגעים ואנחנו לומדים אנו מעריכים יותר שלום וכל מה שאלוהים נותן לנו!
בנוסף לסיפורם של שני האחים שנאלצו להתגייס לצבא דרום קוריאה, ג’ין-טאי לי (אח מבוגר) וג’ין-סוק לי (אח צעיר), נושא הסרט מבוסס על המלחמה בין שתי הקוראות בשנת 1950.
צפון קוריאה החלה את המלחמה כאשר פלשה ולדרום קוריאה וחצתה את גבול שהוקם בהסכמה הדדית בין ארה”ב לברית המועצות במהלך מלחמת העולם השנייה בלחץ סטלין (מנהיג ברית המועצות אז במלחמה הקרה עם ארצות הברית).

אם נחזור לסיפורם של שני האחים, אני יושבת וחושבת כמה זה היה אכזרי ולא צודק כשהם נאלצו לעזוב את ממשפחתם (משפחה שסביבם השניים הרגישו מאוד מאושרים) ונזרקו ללא רצונם למלחמה בה המוות חיכה להם בכל רגע. זה לא המקרה רק בסרטים, אלא גם במציאות.
מערכת יחסים יוצאת דופן בין שני האחים שמוכנים להקריב זה לזו במהלך המלחמה. הסוף עצוב ומטריד (ללא הסוף הטוב האופייני לתריסר סרטים אמריקאיים)
אחוות המלחמה, הוא הסרט שאני אישית כצופה בכל כך הרבה סרטים, לא הצלחתי לעמוד בעומס הרגשי הגדול ביותר. זה זעזע אותי, זה ריגש אותי עמוקות.
בהחלט אחד הסרטים הטובים מסוגם, אם לא הטוב ביותר. סרט מלחמה יוצא דופן! מלבד סיפורם של שני האחים שהוא מרשים, תסריט טוב מאוד והביצועים המצוינים של השחקנים, האפקטים וסצנות הקרב ממש מרהיבות עם ריאליזם כמו שלפחות לא ראיתי בשום סרט, בפרק זה בהחלט עולה על כל סרט אמריקאי מסוגו. סרט מעולה שמשקף את המציאות האכזרית של מלחמה בצורה יוצאת דופן, שווה לראות!
כפי שכתבתי בסקירה זו, מילים מיותרות. אתה רק צריך לראות את הסרט. אני ממליץ עליו בלב שלם!

5 כוכבים פלוס

 

Exit mobile version