סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

שומרי הרוח (2018) The Wind Guardians

שומרי הרוח הוא סרט אנימציה סיני עם כתוביות באנגלית שבטוח יהיה בטעם של אוהבי סרטי פעולה וגיבורי על. מדובר על הפקה המשלבת פנטזיה סינית, ווקסיה (גיבורי קונג פו) ורומנטיקה, מעורבב בהומור. העלילה של הסרט מספרת על צעיר בשם לאנג מינג שחי עם אמו מיי והוא מסכן בגלל שהוא עיוור.

למרות הבעיה שלו הבחור חולם להיות גיבור על. האם הוא יצליח להגשים את החלום?

שומרי הרוח לצפייה ישירה, הסרט המלא עם כתוביות באנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של יונתן לסרט שומרי הרוח

צפיתי בסרט אנימציה סיני יפהפה שאי אפשר לתאר. שומרי הרוח הוא סרט מדהים. יש עלילה מאוד מורכבת ומסובכת שמסתובבת סביב לאנג מינג, נער כפרי עיוור המתגורר עם אמא שלו. אך תמיד אומר לעצמו שרוצמה להיות שלן (אפוטרופוס קדוש) או בשפה שלנו גיבו על בגלל שאביו האבוד מזמן אמר לו בילדותו שהוא אכן יכול להיות.
יום אחד לנג מינג מגלה ובולל בשוגג סביבון זהב, וזמן קצר אחר כך הוא נתקל בצעירה מסתורית המחפשת את אותו צמרת, אותה הוא מכנה את גובלין הקטן. יחד עם זאת, באופן בלתי מוסבר הוא זוכה לראייתו, וחוזר בשמחה לכפרו על מנת לבשר לאמו את הבשורה הטובה, אך הכפר ריק, ביתם נהרס, ואמו אינה נמצאת בשום מקום. במקום זאת, לנג מינג מתמודד עם שד דרקונים אכזרי (רקשאסה) אך מצליח להימלט, ונפגש שוב עם גובלין הקטן, שמבטיח למצוא את אמו בשבילו אם ייתן לה את החלק העליון (ברגע שזה – אהם – מצא את זה דרך לצאת מגופו באמצעים הרגילים!).
וכך הם יצאו לסדרת הרפתקאות מסמרות שיער, שהסתיימו בשחרורו של מכשף מרושע של טאו טיי, מפלצת אש קדומה ענקית שמאיימת להרוס את הכפר של לאנג מינג ובכל מקום אחר – מפלצת כל כך חזקה שאפילו לא כולה חברת שלנס יכולה לסכל את זה. אבל אז קורה משהו יוצא דופן באמת … וגילוי יוצא דופן לא פחות מתגלה לגבי אמו של לאנג מינג.

ואכן, קרדיט הסיום מכיל את השורה המאוד מדליקה הבאה: “הסרט הזה מציג מחווה להורינו, כי הטיפול וההגנה עלינו הם כמו אור השמש המבריק לחיינו”. יתר על כן, בבכורה העולמית שלו בבייג’ינג הבמאי קואו ליו הצהיר כי הסרט הזה הוא “מכתב אהבה להורים”, וכי הוא מציג “את יחסי האם והבן בסגנון סיני. לא תמיד הסינים אומרים ‘אני’. אוהב אותך ‘כל יום. אבל בכל פעם שיש לך צרכים, אקריב למענך, אפילו את חיי “.
בטקס פרסי תרנגול הזהב (המקבילה הסינית לפרסי האוסקר של ארה”ב ול- BAFTA בבריטניה). שומרי הרוח זכו מאוד במאבק בתרנגול הזהב עבור תכונת האנימציה הטובה ביותר (היא גם נבחרה לתכונת האנימציה הטובה ביותר בפסטיבל הסרטים הבינלאומי של היינאן 2018). ובפסטיבל הקולנוע הבינלאומי של מקאו, הוא היה מועמד למעשה לפרס הסרט הטוב ביותר. אין ספק שהאנימציה מרהיבה לחלוטין ברצפי הפעולה המרהיבים של הסרט הזה ומעודנת להפליא בסרטיה הפסטורליים באופן שאין שני לו שום סרט אנימציה מערבי שראיתי אי פעם (וראיתי הרבה!).
לבסוף: מגיע לסרט שומרי הרוח 5 כוכבים בלי להתווכח.

Exit mobile version