סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

כוח רעם (2021) Thunder Force

כוח רעם היא קומדיה פעולה חדשה משנת 2021, פרודיה על גיבורי העל. שתי חברות ילדות שלא שמרו על הקשר הרבה שנים, מתחברות שוב לאחר שאחת מהם מוצא שיטה שנותנת להם כוחות על להגן על עירם. הן נלחמות בהצלחה רבה נגד כל פורעי חוק אם כי עושות זאת בדרך המצחיקה שלהן.

עם שתי שחקניות מצחיקות בתפקידם הראשים, מליסה מקארתי, אוקטביה ספנסר, הסרט כוח רעם מבטיח להיות סרט מוצלח.
כוח רעם לצפייה ישירה. עדיין לא ניתן למצוא את הסרט בטיוטיוב.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 4]

הביקורת של לילך

הדבר המוזר ביותר בסרט כוח הרעם – מעבר לבדיחה החוזרת שבה מליסה מקארתי אוהבת לנשוף עוף גולמי ולהראות לו דייסה בין שיניה – הוא כמה שהוא נראה מקביל לעולם הסובב אותה. במאי התסריטאי בן פלקון, בעלה של מקארתי ומשתתף בתכיפות תכופה, יצא לפרודיה של סרטי גיבורי-על בשמחה בלי באמת לתקשר או אפילו להכיר בצדדים המוכרים ביותר בז’אנר. זו קומדיה של גיבורי-על שיש בה מעט מאוד בדיחות של גיבורי-על.
לכן קשה לראות את הערך של כוח הרעם כשהסרטים שהם מפרגנים מכירים בגבולות שלהם ומוכנים ללעוג לעצמם. איפה הסרט הזה משתלב בעולם בו כבר קיימים אנט-מן ודדפול?
התרחיש של פלקונה נטל גם הנחת יסוד מסובכת מדי: קרניים קוסמיות בין כוכביות גרמו למוטציה גנטית באחוז הקטן של האוכלוסייה שכבר נוטה לסוציופתיה. בעולם הזה אין גיבורי-על, רק ממזרים-על – המכונים רשעים.
כאשר הוריה הגנטיים של אמילי (אוקטביה ספנסר) נהרגים על ידי נבל, היא נדרשת להמשיך בעבודתם ולמצוא דרך ליצור גיבורי על, גם אם היא תקבל זאת במחיר ניכור של לידיה (מקארתי), הכי הרבה חברתה הטובה. לידיה עוברת לפתע במעבדה של אמילי ובטעות מוזרקת לה סרום חזק במיוחד. וכך, השניים שואפים לעשות טוב בעולם ולהביס את לייזר (פום קלמנטייף, כוכב מארוול), חמוש בערפל כחול קסום.

יש לנו עלילה משנית, המציגה את מערכת הבחירות לראשות העיר, בה מגלם בובי קנאוואלה מועמד שחיוך דמוי כריש הוא כה מרושע עד כדי כך שהוא מקלקל מיד את הפתעת הסיפור. ויש לנו סיפור אהבה נוסף בין לידיה (מקארתי) לסרטן (ג’ייסון בייטמן) – שכן, יש לו מלקחיים סרטניים במקום ידיים, וכן, השניים מגיעים לעבודה מיד.
אבל כוח הרעם צריך להיות התוכנית של מקארתי וספנסר. שתיהן שחקניות כריזמטיות עמוקות שמצליחות לתת את תחושת החברות לכל החיים, גם כשהסרט לא עושה מעט פיתוח דמויותיהן. הסצנות הטובות ביותר של הסרט מתרחשות רגע לפני שהן נפגשות שוב, לאחר שנים של ניכור, בעוד לידיה כותבת רגשית הודעת טקסט – מושהית, ואז מוסיפה עוד כמה אימוג’ים, בזכות כל סימני הבדידות שלה הוסתרו מאחורי הזעירים. תמונות של שמשיות חוף ומשקפי שמש.
מכיוון ששתי נשים בשנות ה -50 לחייהן, שבמקרה גם גשמיות, מקארתי וספנסר הן בדיוק מסוג השחקניות שהודרו לחלוטין מהשיחה בתפקידים של גיבורי על – וכוח הרעם יכול היה להיות הזדמנות נהדרת להכות ב סקסיזם ואפליה על רקע גיל, שנמשכים בהוליווד. למרבה הצער, הבדיחות בסרט הן בעיקר בפני עצמן, אם כי הן אף פעם לא קשות: הן מתקשות להיכנס למכוניות ספורט ולהאזין לרוקר הנשרים גלן פריי כסוג של מוטיבציה. הומור אינו מזיק למדי, אך לעיתים רחוקות יש לו השפעה משמעותית. כוח הרעם מתסכל יותר מכל דבר אחר – זה היה סרט שהיה יכול לומר כל כך הרבה, אבל הוא לא עושה הרבה.

למרות שהסרט הצחיק אותי ל יכולה לתת יותר מ-4 כוכבים.

 

 

כוח רעם מאחורי הקלעים

 

Exit mobile version