סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

אליטה: מלאך קרב (2019) Alita: Battle Angel

כבר המון שנים סרטי מדע בדיוני זוכים להצלחה רבה. הסרט אליטה: מלאך קרב לצפייה ישירה מספר על אליטה אשר מתעוררת בלי לזכור מי היא, בעולם עתידי שהיא לא מכירה. היא נמצאה על ידי עידו , רופא טוב לב שמבין שאי שם בגוף הזה של סייבורג נטוש טמון ליבה ונפש של אישה צעירה עם עבר יוצא דופן.

הוא מבין שהיא זו שיכולה לשבור את מעגל המוות וההרס, אך כדי להשיג את מטרתה האמיתית, עליה להילחם ולהרוג. מכאן עולה המשמעות האמיתית של אליטה: היא מלאך משמיים אבל היא גם מלאך המוות.

אליטה לצפייה ישירה, הסרט המלא.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 6 Average: 4.3]

הביקורת של דודו לסרט אליטה: מלאך קרב

אני אהיה כנה, כאשר התחלתי לראות את הסרט  אליטה: מלאך קרב חשבתי שהוא לא משהו כי ראיתי קצת מהטריילר והעיניים של אליטה לא “דיברו” אליי בכלל. כשהסרט התחיל, חיפשתי דברים שלא אהבתי, אבל להפתעתי, לא היו רגעים מביכים. מהר מאוד התרגלתי לעיניים של אליטה והן דווקא נהיו מאוד נעימות. הסיפור התחיל למשוך אותי, והייתי שקוע לגמרי בסיפור ובאפקטים הוויזואליים.
סיפור הסרט עוקב אחר אליטה, סייבורג נקבה מעולם עתידי אשר מופעלת מחדש. כאשר אליטה מתעוררת, היא מאוד מבולבלת ולא זוכרת מי היא הייתה. היא נעזרת בד”ר עידו (כריסטוף וולץ) שמבין שאיפשהו בגוף הסייבורג הנטוש הזה נמצא הלב והנשמה של אישה צעירה עם עבר יוצא דופן.

בזמן שהיא נעזרת בחבר החדש שלה הוגו (קין ג’ונסון) להחזיר את זיכרונה, אליטה מגלה שיש לה כישורי לחימה ייחודיים שהופכים אותה לבלתי ניתנת לעצירה ויכולים לעזור לה להציל את חבריה ואת העולם בו גדלה.
העולם בסרט מדהים ויפה, סצינות האקשן בסרט הזה פנטסטיות, ואני יכול לומר בכנות, הן מהטובות שראיתי. הסיפור קצת נמהר, אבל לא במידה שהוא מהיר מדי. אליטה כדמות נפלאה, יש לה לב טוב, תמימות טהורה ותמימות בילדותה. במהלך הסרט, אליטה צומחת כאדם ולומדת על הקרבה, אובדן, אהבה וזוועות המוח האנושי.
אליטה גם מאוד נעימה כי בעולם נורא נורא, ואי אפשר שלא להרגיש אהדה כלפי ישות תמימה כמוה, ישות שנחשפת לעולם האכזרי של עיר הפלדה.
צפיתי בסרט הזה בלי לדעת את מקור התסריט (מנגה יפנית) ואהבתי אותו. מאוד אהבתי את הסרט והייתי חייבת לראות אותו פעם שנייה.

לסיכום, אני יכול להמליץ ​​בלי בעיות על אליטה: מלאך קרב כי זה סרט שחבל לפספס.

 

Exit mobile version