סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

אנטמן (2015) Ant-Man

אנטמן הוא סרט מדע בדיוני עם אפקטים מרהיבים ועם ועלילה מעניינת. חמוש ביכולת יוצאת דופן להתכווץ ולהגדיל את כוחו באופן פרופורציונאלי, הנוכל סקוט לאנג נאלץ לקבל את הצד ההרואי שלו ולעזור לעזרתו של המורה שלו, החוקר האנק פים, כדי להגן על סוד מאחורי תחפושת אנטמן המדהימה. למרות מכשולים רבים וכמעט בלתי אפשרי להתגבר עליהם, על פים ולנג להמציא ולבצע תוכנית שהצלחתה תלויה בעתיד האנושות כולה.

אנטמן לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 4.7]

הביקורת של לילך

חשבתי הרבה על אנטמן  בימים האחרונים ועל היכולת שלו להיות כמעט בלתי נראים. חשבתי על מקומו, לא רק ביקום גיבורי העל, אלא גם בפחות מוחשי וסובייקטיבי: המערכת הרגשית שלי. מצד אחד, הסרט אנטמן מעניק לגבר הנמלים מקום ראוי בין גיבורי העל, למעשה הוא נלחם גם על ביטחונה של האנושות, ושנית – הבנתי שהוא הכי קרוב מבין גיבורי העל.
אנטמן מחזיר לחיים כמה מהפנטזיות הראשונות של הילדות – זו של להפוך את עצמך לבלתי נראה ולראות / להיכנס לחור המפתח. אתה זוכר מתי כילדים כיסינו את העיניים בידיים וחשבנו שאנחנו לא נראים? גיבור העל גורם לנוסטלגיה של הילדות לרטוט בנו במשחקי המסתור שלה. אנטמן משחק סוג של מחבואים עם החיילים והשוטרים בסרט.

שנית, אינטליגנטי בתסריט הוא שאלת המוסר של הדמות. גיבור ש”זייף “את החוק, שיודע” להיעלם “, להפוך את עצמו לבלתי נראה … פרופיל אנטי-גיבור זה, למעשה, מחזיר לדיון דיון שיזם אפלטון: אדם המחזיק בטבעת, מה הופך אותו לבלתי נראה ללבוש, האם עדיין יהיו לו עקרונות מוסריים? אנטמן הוא למעשה גרסה מודרנית למשל אפלטון.
ואז, שובה לב לגיבור העל החדש הזה הוא שהוא בודק ביקום חדש ובלתי ידוע – המיקרוסקופי והמחתרתי. הרעיון שגיבור אנושי יכול להיות מצומצם למימדים מיקרוסקופיים הוא נקודת מוצא כובשת וריאציה מבורכת בגיבורי העל שעפים או מתחדשים לאחר הירי. בנוסף, הבמאי פייטון ריד חוקר באופן יצירתי את היקום המיקרוסקופי הזה ומשחק באופן גאוני עם נקודות מבט / זווית צילום, אור וסאונד. הצופה מובא לרמה של אנטמן ורץ איתו על הרצפה או על השטיח, אפילו יש לנו הרגשה שאנחנו נוגעים ומרגישים את המרקם הרך של השטיח, ואז נמלה בטיסה היא עבור אנטמן וצופה מסוק אמיתי, בעוד המים מצונאמי נופלים. אני עושה השוואות כדי לקרב את מה שראיתי לאלמנטים ידועים – אם כי בסרט ישנם “גוונים” חדשים לחלוטין לתחושות מסוימות.

מנקודת מבטי, הקדמה להרפתקאותיו של אנטמן בהן העולם ייחקר עוד מנקודת מבט של ישות בגובה 1 ס”מ הייתה מבורכת.
במקרה זה, אולי בעיית ההצטמקות הייתה נחקרת בקפידה רבה יותר, שמגיעה עם שגיאה הגיונית: המזעור של הנוכל סקוט לאנג (פול ראד) נעשה על ידי צמצום המרחק בין אטומים וכמובן – ללא אובדן חומר . לכן, איש הנמלים לא יכול היה ללכת על הכתף או הזרוע או עמוד השדרה של מי שהוא נלחם איתו, מכיוון שהוא היה מוחץ אותם עם 80 הק”ג שלו (אם נניח שהדמות בגודל טבעי שוקלת קילוגרמים רבים).). הכותבים מנסים לתקן את המצב בכך שהם מצהירים כי לאנטמן יש כוח של כדור.
כמו רוב סרטי גיבורי העל של מארוול, הז’אנרים משתלבים באנטמן.  כך – אם ת’ור היה סוג של מדע בדיוני עם יצורים פנטסטיים, ושומרי הגלקסיה פעולה והרפתקה SF, בעוד איירון מן הוא מותחן טכנו וקפטן אמריקה: חייל החורף סרט פוליטי, אנטמן הוא סרט ב אשר מנסים שוד. אבל סיפור השוד, המלא יותר באלמנטים פנטסטיים מאשר SF, ייחשב כמגוחך בעיני אוהדי תת-ז’אנר “סרט השוד”.
עימות בין אנטמן לאוונג’ר ישמח את המעריצים, אך גם את הבדיחות והאירוניות שהופזרו לאורך הסרט, בתוספת שלישיית הקומיקס שהובל על ידי מייקל פינה כגנב השובב לואיס. המלח והפלפל של הסרט נראה לי אוונג’לין לילי, בתפקיד הופ ואן דיין, אולי גם בגלל שפול ראד ומייקל דאגלס היו קצת “שטוחים” בתפקידים שלהם.
מגיע לסרט 5 כוכבים.

 

 

Exit mobile version