סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

בייבי דרייבר (2017) Baby Driver

אומרים על בייבי דרייבר שהוא ילד טוב, אבל הוא הופך לשטן כשהוא מחזיק את ההגה בידיו … זהו בייבי דרייבר, נהג תמים למראה שנוהג ברכב שאיתו פושעים חייבים להימלט לאחר ביצוע שוד. יש לו כשרון נורא ועוזר לעצמו כשהוא תוחם את האוזניות באוזניו כדי שהוא ישמע טוב יותר את המוסיקה האהובה עליו.

וזה בגלל שהוא כיוון את מסלולי הבריחה שלו לקצב ולאורך המוזיקה באייפוד שלו, שהדהד באוזניות שלו כיוון אותו בכל שנייה כיצד לנקוט קימורים, מתי להחליף הילוך ומתי לבצע תמרוני הימנעות, מה שהוא מפחיד את נוסעיו. תכונות אלה הופכות את בייבי דרייבר לשילוב קטלני של מהירות ומוזיקה, וגם כמקור האדרנלין המודרני ביותר שהבמאי והתסריטאי אדגר רייט הופך למותחן פעולה שאין כמותו.

בייבי דרייבר לצפייה ישירה, הסרט המלא.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 3]

הביקורת של לילך לסרט בייבי דרייבר

בייבי דרייבר הושק עם חצוצרות וחצוצרות בפסטיבל דרום אמריקה על ידי דרום מערב בחודש מרץ והתקבל בהתלהבות על השילוב האטרקטיבי של פעלולי מכוניות, שמות ידועים על הכרזה ופסקול האנרגטי במיוחד, בייבי דרייבר מגיע השבוע לבתי הקולנוע הרומניים. כן, במחצית השנייה נראה שהסרט מאבד כיוון בגלל מספר שיא של סיומים מדורגים, אבל אנו מבטיחים לך שאדגר רייט הבריטי יידע לשים עין על המסך עם סיפורו של ילד שהופך לנהג עבור חבורות של שודדים. בנקים.
באור הזרקורים נמצא בייבי (אנסל אלגורט, שיש לו את כל הסיכויים להופיע בפרויקטים הולכים וגוברים), אס של הגלגל שסוחט על ידי הגנגסטר דוק (קווין ספייסי) כדי להפוך לנהג לשוד השונות שתוכנן על ידו. קל מאוד להבין מדוע דוק מתעקש להחזיק את בייבי בשבי בעסקה שממנה הצעיר בן ה -20 רוצה לברוח בכל מחיר: אין נהג שישמור על חזהו של בייבי בתנועה וגם לא נראה שעשרות מכוניות המשטרה העומדות בפני שוד. להתמודד טוב יותר.

 

כולם אוהבים מרוצי מכוניות

הוליווד היא מומחית להכפלת פעולות צפויות במכוניות, ללא מלח ופלפל, אך מעת לעת תרומת אירופה משנה דברים ומעלה את ההימור. זה קרה ב -2011 עם ניקולה וינדינג רפן והדרייב שלו הדני, ועכשיו עם אדגר רייט הבריטי (שהשיק את הקריירה שלו עם פרודיות כמו שון המתים והפוז החם) ובייבי דרייבר. אבל הבכורה של יום שישי נגישה בהרבה מסרט 2011, כך שהיא עשויה למשוך את תשומת ליבו של הצופה שרוצה רק שעתיים של כיף בקולנוע.
בין נקודות החוזק של הסרט הוא ללא ספק פסקול שמצעד באופן מושלם את הגזעים המטורפים ברחובות אטלנטה. עקב תאונת ילדות, לתינוק יש צלצול רציף באוזניים, אותו הוא מכסה בפלייליסטים משוכללים, תלוי במצב הרוח ובמצב. רייט משתמש במלאכה זו כדי ליצור, יחד עם מומחי פעלולים לרכב, שילוב נפיץ של קצב ואדרנלין שיכול להצמיד את כפות הידיים לידית של כיסא קולנוע, בזמן שאתה בועט לקצב המוסיקה.
למרבה הצער, הדברים לא מסתדרים כשמכוניות ומוסיקה נעצרות. כדי לשפר את האטרקטיביות של הגיבור החיובי, רייט מקיף אותו בדמויות מטורפות, שהפסיד לחלוטין. כן, הם משחקים על ידי שמות ידועים כמו קווין ספייסי (שנראה שכבר כמה שנים נצמד לעולמו של פרנק אנדרווד מהסדרה “בית הקלפים”), ג’ון האם, ג’יימי פוקס, ג’ון ברנתל ופרעוש, אבל המוניהם הופך במהרה ללא משכנע. לא עוזר שלילי ג’יימס, שנבחרה בתפקיד החברה שאיתה רוצה בייבי לברוח מהעולם, ממלאת את תפקידה כאילו סינדרלה התגרשה מהנסיך ועסקה בסועד אמריקאי שייקח את חייה בשעה הסוף.

לשים לב לא לפספס את עיקר הסרט

בהתגברות על החסרונות הללו, בייבי דרייבר יכול להתפאר בכך שהוא יכול להיות אטרקטיבי לביקור בקולנוע לשניים. הצופים עשויים לשים לב יותר לשוד ולפעלולים, ולצופים לסיפור האהבה, אך בטוח שיש בסרט מעיינות יעילים לשני המינים ויכול להיות פיתרון טוב מאוד גם הוא וגם היא לעזוב את הקולנוע מרוצה.
בייבי דרייבר, נהג המילט של השודדים עובד עבור דוק (קווין ספייסי), ראש כנופיה ששובר את הבנק במהלך היום, על סמך המיומנות של בייבי על ההגה. האנשים המהימנים של דוק הם באדי, סוחר לשעבר בוול סטריט שהפך לפושע (ג’ון האם), בן הזוג המרושע הצעיר של באדי, דרלינג (אייזה גונזלס), ובאטס, אקדוחן אימפולסיבי (ג’יימי פוקס). שהוא חשדן בבייבי – מטיל ספק בשני נאמנותו. וכישורי הנהיגה שלו. כל זה החל ליצור סדק מסוכן בהתנהלות חלקה של המבצע.
הפיתוי של התינוק – משקפי שמש, ניתוק ואוזניות נצחיות שננעצו באוזניו – מעיד על כך שהוא קצת נוכל יהיר, אבל יש לו כמה תכונות שאין כמוהו מאחורי ההגה. ובכל זאת כשנשאל שוב לזריקה, הוא מתחיל לתהות אם זה בסדר לקבל את המירוץ החדש הזה, במיוחד מכיוון שהוא פגש מלצרית יפה עיניים בשם דבורה (לילי ג’יימס), ומבצע זה יכול להרוס את סיכוייו להיות מאושרים. לאחר שוויתר על החיים המסוכנים שהציעה לו חבורת הפורצים.
עשיר ברצפים מדהימים, מהירים ומלאי אדרנלין, ובהשראת סרטי הפשע והמתח של סטיב מקווין במוסטנג שונה עבור מירוצים מטורפים שכאלה, בייבי דרייבר הוא סרט נפץ שרק רייט יכול היה לחלום עליו.
נכתב על ידי אדגר רייט, בייבי דרייבר מופק על ידי נירה פארק ובית הביג טוק תמונות שלו ובמאי הכותרת אריק פלנר וטים בוון. המפיקים הבכירים הם אדגר רייט, אדם מרימס, ג’יימס בידל, רחל פריור, ליזה צ’אסין ומישל רייט.

לפי דעתי זה סרט שמגיע לו 4 כוכבים

 

 

Exit mobile version