סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

השכונה VS חייזרים (2011) Attack the Block

השכונה VS חייזרים היא פרודיה קומי במקום סרט מדע בדיוני אמיתי. זהו סיפורם של חבורת צעירים שחייבת להגן על השכונה שלהם מפני פלישה זרה של חייזרים אכזרים. אחרי שהאמריקאים הפיקו הרבה סרטים שמציגים פלישות חייזריות בצורה כזו או אחרת, מבריטניה מגיע סרט שלוקח להיט עם הסרטים האלה כמו בלוקבאסטר שהושלך על המסוע הוליווד.

השכונה VS חייזרים לצפייה ישירה, הסרט המלא.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 3]

הביקורת של לילך

השכונה VS חייזרים הוא סרט של הבמאי ג’ו קורניש שעם כ -13 מיליון דולר עושה מדע בדיוני-מפלצת-סרט-פארודיה מצליח, דינמי מאוד ומלא באדרנלין, מה שמזכיר לי עוד הצלחה בעבר עם תקציב קטן אבל עם השפעה עצומה, אני מתכוון כמובן למחוז 9 הפנטסטי.
אבל תקף את הבלוק דומה ביותר לסופר 8 שיצא לאחרונה, בבימויו של ג’יי ג’יי. אברמס, מכיוון שיש ילדים שצריכים לעמוד בפלישת החייזרים, רק שכאן ניגשים לפעולה בצורה יותר מציאותית, אכזרית, למרות שהיא מתרחשת בימינו, אי שם בפאתי לונדון, בגטאות … 1 מול סופר 8.
האפקטים נעשים בצורה מינימליסטית, זה היה צפוי בהתחשב בתקציב, אבל היצורים נראים טוב, זה תלוי בכל אחד מהם, אפשר לומר שהם נראים מצחיקים או שיש להם עיצוב מעניין ואפילו מקורי, אם כי לפחות בהתחלה ברור שהוא הושפע מסרטים כמו Alien של רידלי סקוט או אפילו The Thing של נגר. וכשמדובר בגטאות בלונדון, שתהיה מוזיקה שתתאים, Basement Jaxx מספק את פסקול הסרט שמתאים באופן מושלם לסגנון הדינמי של הסרט.
סרט זה באמת גורם לך להאמין. אינך צריך להרוג מאות פעמים את המפלצות שחוזרות לאינסוף, אין להן סופרים, הם נורמליים ולוגיים, רק הם מגיעים מבחוץ.

גם מנקודת המבט של הביקורת החברתית, הסרט הוא הצלחה – מדוע להציל ילדים מגאנה, אין ילדים להציל כאן? או שהם אינם מספיקים לאקזוטי. מובן מאליו כי סרט אחר זה אינו יכול להיות שונה. כנגד תרבות קולנועית וסמכות תרבות קולנועית. מצבים, רעיונות, מושגים, העולים על אלפי השפעות מיוחדות.
לסיכום, הבטחתי את זה שזה ראוי לניצחון האומנותי שלה מול המאות זוועות עם מונסטורים. מי שאמר שזה היה סרט ילדים לא יודע על מה הוא מדבר. עם חבורת ממזרים עירומים, לא כמו בסרטים הוליוודיים, אלא עם כמה שודדים ואידיוטים הראויים לפרנטרי ולא לבירת אחת המדינות התרבותיות ביותר בעולם. למרות שאפילו הם הופכים לחמודים.
יתרון נוסף לקצב הפעולה ולהומור והשורות (“טנגו מנוטרל”), שהם תמצית הסרט.
אולם בצד מדע בדיוני יש אבק – איך אותם אורגניזמים נסעו בוואקום, שנות אור והתמוטטו על פני כדור הארץ, סוטה לחלוטין.
לסיכום סרט טוב מאוד שמלבד אלמנטים מדע בדיוני / אימה איכותיים (במסגרת התקציב) ביצועים טובים של השחקנים, לפקוח עין על ג’ון בויגה בתפקיד מוזס, הסרט מצליח “לתקוף” והערות שהובאו ל החברה עד היום .. לא במקרה הדמויות הראשיות הם צעירים צבעוניים מגטאות לונדון …
אני יכולה לתת לסרט זה 4 כוכבים כי זה באמת עלילה מעניינת ומצחיקה.

 

 

Exit mobile version