סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

אקט של גבורה (2012) Act of Valor

שילוב חסר תקדים של גבורה אמיתית וקולנוע מקורי, אקט של גבורה מציג קבוצה של חיילי חיל הים האמריקני בסיפור עוצמתי על טרור עולמי עכשווי. בהשראת אירועים אמיתיים, סרט פעולה נפלא המשלב סצינות לחימה מדהימות, טכנולוגיית לחימה חדישה והתרגשות חזקה להרפתקת האקשן האולטימטיבית.

אקט של גבורה לוקח את הקהל עמוק לתוך העולם הסודי של הלוחמים המובחרים והמאומנים ביותר בעולם המודרני. כאשר פעולת החילוץ של סוכן CIA חטוף מובילה לגילוי תוכנית טרור קטלנית נגד ארצות הברית של אמריקה, כוח מיוחד של חיל הים נשלח לצוד אנשים ברחבי העולם. כאשר האנשים האמיצים בכיתת בנדיטו ממהרים לעצור מתקפה מתואמת שעלולה להרוג ולפצוע אלפי אזרחים אמריקאים, עליהם לאזן את מסירותם למדינה, לצוות ולמשפחותיהם בבית.

אקט של גבורה לצפייה ישירה, הסרט המלא.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 3.5]

הביקורת של לילך

סרט שהרשים אותי מהמילים בסוף הסרט, סרט עם פעולה מתמשכת וסוף לא מאוד נעים אבל אמיתי … שווה לראות וכל אחד צריך להסיק את המסקנה שלו בסוף הסרט.
מתברר שבכל פעם שחיילים ממלאים את משימתם, מודיעין חדש חושף תפנית מזעזעת נוספת לעבר מזימת הטרור הקטלנית, המשתרעת מצ’צ’ניה עד הפיליפינים ומאוקראינה לסומליה. פעולות נרחבות שולחות כלבי ים של חיל הים ברחבי העולם כשהם רודפים אחר מעגל הטרור בגבול ארה”ב ומקסיקו, שם מתחילים חילופי אש בתוצאה שעלולה להיות השלכות בלתי נתפסות על עתידה של אמריקה.
יש בסרט אקט של גבורה פעולה טובה, אפקטים גם, מביים בסדר …

ועכשיו, לאחר שסיימנו עם החלק הטכני בואו נעבור לפרסומת חלק תעמולה של הסרט. בואו נהיה אמריקנים רציניים עם מה שמכונה דמוקרטיה וחופש הם מעיקים וכופים יותר מכפי שהיו אי פעם קומוניסטים ….. הם צריכים להטעות את העולם בפרצוף והם עושים את זה די טוב דרך התקשורת הבין-מדיומית …
אקט של גבורה הוא מותן פעולה שמציג את המיזוג חסר תקדים של גבורה מהחיים האמיתיים וצילום מקורי. קבוצה של חיילים הצי האמריקאי בסיפור רב עוצמה על טרור עולמי עכשווי. בהשראת אירועים אמיתיים, הסרט משלב סצנות קרב מדהימות, טכנולוגיית לחימה מתקדמת והתרגשות עזה להרפתקת האקשן האולטימטיבית. אקט של גבורה לוקח את הקהל עמוק לתוך העולם הסודי של הלוחמים המובחרים והמאומנים ביותר בעולם המודרני.

כאשר מבצע החילוץ של סוכן CIA חטוף מוביל לגילוי מזימת טרור קטלנית נגד ארצות הברית של אמריקה, נשלח כוח מיוחד של הצי סלס לצוד עולמי. כשהגברים האמיצים של כיתת בנדיטו דוהרים לעצור מתקפה מתואמת שעלולה להרוג ולפצוע אלפי אזרחים אמריקאים, עליהם לאזן את מסירותם למדינה, לצוות ולמשפחות בבית.
בכל פעם שהם משלימים את משימתם, פיסת מודיעין חדשה חושפת טוויסט מזעזע נוסף למזימת הטרור הקטלנית, המשתרעת מצ’צ’ניה לפיליפינים ואוקראינה ועד סומליה. מבצעים נרחבים שולחים חותמות הצי לכל רחבי העולם כשהם מאתרים טבעת טרור בגבול ארה”ב-מקסיקו, שם מתחיל קרב אש עם תוצאה שעשויה להיות לה השלכות בלתי נתפסות על עתידה של אמריקה.
לפי דעתי מגיע לסרט אקט של גבורה 5 כוכבים.

 

 

Exit mobile version