סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

שליחות קטלנית 3: עלייתן של המכונות (2003) Terminator 3: Rise of the Machines

שליחות קטלנית 3: עלייתן של המכונות מתרחש כ-10 שנים מאז שג’ון קונור עזר במניעת יום הדין, היום שבו רשת המכוניות המפותחת של סקיינט הפכה להיות מודעת והרסה את האנושות. אבל 29 באוגוסט 1997 הגיע והלך ללא תקריות, למרות שתי ההתקפות של סקיינט על קונור והמלחמה שניהלה האנושות.

עכשיו, קונור חי על הקצה, בלי בית, בלי כרטיסי אשראי, בלי טלפון ובלי עבודה. אין מסמך שיוכיח את קיומו. אין זכר לסקיינט. עד…שמופיע T-X, הסייבורג הרוצח המתוחכם ביותר, שנוצר עד כה על ידי Skynet. מכונית זו נשלחה בזמן כדי לסיים את מה שהחלה קודמתה, ה- T-1000, והיא בלתי נשלטת כמו המסכה האנושית היפה שלה. היא הרבה יותר חזקה, מסוכנת והרסנית מכל שליחות קטלנית אחרת שהגיעה לפניה.
אולם הפעם, קונור אינו עוד היעד היחיד ברשימת סקיינט, הווטרינרית קייט ברוסטר תראה את עברה הרחוק וההווה המבטיח מתנגש בעתיד בלתי נתפס, אך רק אם היא תצא מידיה של TX.
כשקונור וקייט מבינים שיום הדין קרוב אליהם להחריד – יש להם רק שלוש שעות עד סוף האנושות – והתקווה היחידה שלהם לשרוד היא כפול מהסייבורג של שליחות קטלנית (ארנולד שוורצנגר), המתנקש המסתורי לשעבר של קונור. יחד הם חייבים לנצח את הטכנולוגיה המעולה של T-X ולעצור את יום הדין, או להיות עדים להרס הציוויליזציה האנושית.

שליחות קטלנית 3: עלייתן של המכונות לצפייה ישירה, הסרט הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version