סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

מורטל קומבט (2021) Mortal Kombat

מורטל קומבט שהתיל לפני הרבה שנים כמשחק מחשב עבר גם קולנוע בכמה גרסאות. הסרט החדש מורטל קומבט שמרחש במאה ה-17 ביפן, מתמקד באדם בלתי מזיק לכאורה שמגלה את הפוטנציאל שלו כלוחם ברגע שהוא נקלע לעימות בין לוחמי כדור הארץ למפלצות עולם. על מנת להציל את כדור הארץ מחיסול מוחלט, עליו לזכות בטורניר אומנויות הלחימה המכונה מורטל קומבט.

מורטל קומבט החדש מצטיין בכמה קרבות שיא בין שתי הדמויות האגדיות ביותר. המעריצים בוודאי התלהבו מאוד מהסרט החדש ואין ספק שיהיה כיף גם עבור מי שלא הכיר קודם את הסיפור ואת הדמויות של הסרט כי זה סרט פעולה ומתח מוצלח.

מורטל קומבט לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 4]

הביקורת של יונתן

 

 

מורטל קומבט מלווה אותי מילדות ואני זוכר עד היום את המשחק מחשב שאבא שלי קנה לי. מורטל קומבט 2021 שינה את נוף משחקי הלחימה לתמיד, אתחול מחדש של רטים פעולה מבוססים על המשחקים האלימים הללו. מורטל קומבט מגיעה הפעם למסך עם כמה מהלכי לחימה משולבים או יותר נכון לחימת MMA, ביטויי תפיסה מסוימים מבוססי אופי, ואפילו כמה הרוגים מפורסמים – הגמר מהלכים שכללו קוצים שנקרעים מגופים בראש הראש של היריב שלך.
מורטל קומבט החדש לא מביא לצערי את אותו סוג התרגשות כמו של משחקי הווידאו שעל שמו. אין ספק שכל מי ששיחק במשחקים יזהה כמה מהדמויות כאן, כולל ליו קאנג הלוהט, החיילת המאומנת סוניה להב, הסייבורג הבלתי נסבל קאנו ועוד.
מורטל קומבט מנסה כמה אסטרטגיות שונות להפוך חומר משחקי לחימה לנרטיב מרתק, שאף אחת מהן לא עובדת באמת מכיוון שכולם נתקלים זה בזה. הראשי הוא בניית הסרט סביב דמות מקורית בשם קול יאנג, צאצא של האויב הקדום של תת-אפס הנזו חסאשי.

נראה כי קול נועד כדמות נקודת מבט שדרכה ניתן להציג את הקהל לעולמו של מורטל קומבט, אך הזמן שבילה בחצי לב לפתח את חיי משפחתו ואת סיפורו האחורי כלוחם MMA מכובס פירושו פחות שטח עלילה לפיתוח הדמויות האחרות, כולם מהם מזוהים יותר ומעניינים יותר מבחינה ויזואלית.
מעניין הרעיון של הטורניר קוסמי בו חייבים הלוחמים הטובים ביותר של כדור הארץ להתמודד על מנת להגן על המימד שלהם מפני פלישה.  סיימון מקקוויד עושה את הופעת הבכורה שלו בבמאי עם “מורטל קומבט” ומראה לנו שהוא מבין עניין.
כשאני חושב על ניסיונות העבר לעשות סרט מורטל קומבט, אני יכול לומר בקלות שמצאתי שהגרסה הקולנועית החדשה הזו מפתיעה … כן, יש חורים עלילתיים כדי להיות בטוחים, אבל דמויות הח”כ הקלאסיות מוצגות בצורה חלקית, והן בולטות בצורה אמינה עם כל פעמוני הכוח והשריקות בארקנה. נוסף על כך, הקרבות הכוריאוגרפיים בקפידה הם ריאליסטיים וקרביים תוך שהם מוסיפים הרבה הנהונים לתחושות שלי כאשר צפיתי בסרט. כל זה כדי לומר שכל מבוגר שמלווה איזה חובב משחק צעיר לתמונה הזו, עם פופקורן ורייזינטס ביד, לא יזכה לניצחון ללא רבב בזירת ההורות.
בשורה התחתונה מורטל קומבט 2021 מביא משהו חדש ושווה צפייה עבור כל מי שאוהב סרטי פעולה עם הרבה מכות.
4 כוכבים מתוך 5.

Exit mobile version