סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

הנותרים (2014) The Leftovers

הנותרים היא סדרה על מצב העולם שלנו שמתרחשת שלוש שנים מאז 140 מיליון אנשים ברחבי העולם נעלמו באורח פלא. האם זה ההשתלטות המקראית? האם סוף העולם מגיע? איש אינו יודע דבר, אך לאירוע העל טבעי יש השלכות גלויות על העולם כולו. בפרבר בניו יורק, השוטר קווין גארווי עושה כמיטב יכולתו לשמור לפחות על מראה נורמליות בקהילה הטראומטית.

משפחתו של קווין התפרקה בעקבות ההשתלטות: אשתו של לורי היא כעת חברה באשמה הנותרת, כת שחבריה נדרו בשבועה של שתיקה. בנו נשר מהמכללה כדי להיות תלמידו של נביא מפוקפק, שכונה סנט וויין. רק בתו המתבגרת, ג’יל, נשארה בבית, אך היחסים ביניהם כבר לא היו כמו לפני לפני. קווין רוצה להיות איתה, אך הוא מוסח גם על ידי נורה, אישה שאיבדה את כל משפחתה בהילוך וכעת היא מתקשה לבנות מחדש את חייה.

הנותרים לצפייה ישירה

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 4.5]

הביקורת של אלה

 

לפתע, ללא כל התראה, 2% מאוכלוסיית העולם נעלמת ללא עקבות. פשוט כמו קסם, אך ללא עשן, נצנצים או שרביטי קסמים. נראה שהתוצאה היא תרגיל סוציולוגי: כיצד היו מגיבים בני אדם או בעלי חיים אם חלק מהאוכלוסייה נעלם? או, כמו שקורה תחת כיפה, אם קהילה אחת נפרדה לפתע מהאחרות ולא היה לה שום סיכוי לחזור למצב נורמלי. נראה שהתוצאה היא פירוק חברה איטי אך בלתי פוסק שנחשב לנורמלי עד האירוע.
אם באנרכיה תחת הכיפה משתלטת במהירות על העיירה (היינו מכנים אותה כפר), ב”שאריות הנותרים “נראה שהאנרכיה מתחילה לאט בגלל תסכולים וחוסר הסבר רציונלי מוחלט. הרשויות אינן מסוגלות לספק הסברים (ומה יכולות להיות, נכון?) אז שרלטנים, רוממות ומיסטיקנים משתלטים על החברה (למעט הפוליטיקאים הקלאסיים, הכמרים, הכמרים והאפיפיורים).
עם התחלה היסטרית (איך אתה ממשיך לדבר בטלפון כשהתינוק צורח?) הפרק מתפתח טוב יותר ויותר על ידי שרטוט הדמויות, המחנות והתככים העתידיים. הקבוצות מוצגות וקשורות זו לזו. יש לנו, כפי שכתוב בתמצית, קבוצה של אנשים שותקים, אנשים כל כך מפחדים שהשתיקה הקשורה למנהג העישון (מוזר באופן מוזר: “אנחנו לא מעשנים להנאה, אנחנו מעשנים כדי להכריז על אמונתנו”) גורם להם להיות סובלניים מכאב.

לאחרים משוכנעים בעליונות הסבל שלהם (כמו כל דת ישנה או חדשה שמכריזה על אהבה כעילה לאלימות). ואז יש קבוצה אחרת שנראית כרגע צבאית, לא מוגדרת בצורה ברורה במיוחד. וכמובן שהבוץ הרגיל והעקוב מדם כמו שדראקו מאלפוי היה אומר.
בכל הקבוצות הללו הוא בן למשפחת גארווי. האם באילם, הילד בבית החולים, האב והבת במצב הנורמלי. יש גם את גארווי האב שלא נראה שהשתגע ב”המעלית “(האב מאבד פעם את זיכרונו ומתעורר במקום אחר, זה עוד קשר לכיפה, זוכר מה קרה לנער ג’ו כשהוא שם את ידיו על הכיפה? ).
מוקדם לומר משהו על הצגה של השחקנים, זה טוב כרגע, מעל הממוצע ושווה לראות. ואה, בל נשכח את דין ואת הציד.
4 כוכבים מתוך 5 בדירוג שלי.

מאחורי הקלעים של הסדרה הנותרים

Exit mobile version