סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

סיפורי נרניה – הנסיך כספיאן (2008) The Chronicles of Narnia: Prince Caspian

הסרט הזה הוא סרט המשך ללהיט הגדול “סיפורי נרניה ” שכבש מיליונים ברחבי העולם. בסרט “סיפורי נרניה- הנסיך כספיאן” ארבעת המלכים של נרניה: פיטר, סוזן, אדמונד ולוסי פבנסי, חוזרים לממלכה אחרי שנה, אולם הזמן בנרניה הוא בעצם 1300 שנה ומגלים מיד שהמצב בנרניה שוב מעורער.
המלך הרשע מירז, חוסם את כס המלוכה מאחיינו הנסיך כספיאן ואפילו מאיים להרג אותו ולהשתלט על ממלכה. כספיאן מחליט להימלט מהטירה ולהשתמש בשופר של סוזן, כדי לזמן את ארבעת המלכים הצעירים שיעזרו לו במאבק נגד מירז, ולהשיב את המלכותו.


לא רק המלכים הצעירים מצטרפים למאבק אלא כל הנרניאנים כדי שהחיים ישובו להיות נעימים לכל היצורים החיים בנרניה. המשימה לא פשוטה וברגעים של חוסר תקווה, ייבחנו כולם לפי כישוריהם להיות נאמנים לכוחות הטוב אל מול כוחות הרוע. לוסי, מאמינה מכל הלב שאסלן האריה הגיבור, שנחלץ לעזרתם בסרט הראשון,יעזור להם שוב.
הסרט מציג את נרניה במצב קדרני, היצורים הנפלאים מדוכאים תחת שלטון רשע, מושחת, ורודני אובדי עצות לגבי העתיד. לוסי הצעירה מראה, שלמרות שאתה קטן, אתה יכול לעמוד ולנצח כוחות חזקים ממך. פיטר מגלה שגם ללוחם ומלך חזק כמוהו יכול להיות יותר טוב אם רק תשתף פעולה ולהאמין במטרה.
הסרט מעביר מסר חזק: האדם צריך להישאר מוסרי ולשמור על אמונה. דמותו של אסלן היא לא של אריה בלבד: הוא האלוהים של נרניה ,ואם באמת מאמינים ביכולותיו- הוא מגיע לעזרה.

סיפורי נרניה – הנסיך כספיאן לצפייה ישירה. לצערנו הסרט הוסר מיוטיוב.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 5 Average: 4.8]

Exit mobile version