סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

קרקס קיין (2017) Circus Kane

קרקס קיין מזמין קבוצה של כוכבי מדיה חברתית לראות הצגה הדמנטית שלו ומבטיח 250 אלף דולר לכל מי שיכול לעבור את הלילה. הכוכבים לומדים שהם לא רק מתחרים על כסף, אלא גם נלחמים על חייהם. הם מבינים במהירות כי בריחה מקרקס קיין פירושה חיים או מוות.

קרקס קיין לצפייה ישירה, הסרט המלא מדובב לצרפתית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 4]

הביקורת של יונתן

 

קרקס קיין רחוק מלהיות סרט נהדר אבל מה שהם היו צריכים לעבוד איתו עבד בסופו של דבר כיוון שהצלחתי לעקוב אחר העלילה לאורך כל הדרך ולצחוק קצת בדרך. זה מרשים עוד יותר למרות חורי עלילה בוהקים שהופיעו ברגע האחרון.
איפה שהסרט הזה עבד הייתה היכולת שלו לאחוז בצופה דרך כל העניין ולמשוך אותם לחושך. יש לי כמה חברים שאוהדים בחדר בריחה והיו איתם בזוג. קרקס קיין היה כמו טיול בחדר הבריחה בו כל מה שיכול להיעשות מכוער. אלמנט ענק אחד בסרט שמשתבש בדמיוני הקלסטרופובי הוא הנסיעה הלאה לחלל קטן יותר ויותר. ואז לצאת – אם אפשר עלינו לעקוב אחר מה שהיה בבירור לא מספיק קטלני בפעם הראשונה. אני לא אוהב להרגיש סגור, וחלק גדול ממה שפעל להצגת סיטואציה איומה נשען על יכולת הסרטים להביא את דמיוני לחלל חשוך ורע. אני מקווה שיוצרי הסרטים בכוונה שהסיפור עלה כך.
אני אתן את היתרון של ספק ליצרני הסרטים כאן ומאמין שהם רצו לבנות את זה בסרט הזה מכיוון שזה היה סרט שניתן לצפייה בו למרות כל כך הרבה חסרונות בתקציב נמוך. אני כל כך רוצה לתת לזה כוכב אחר בשביל זה, אבל לזרוק את הטוויסט העלילתי הלא מספק בסוף כואב.
רק 3 כוכבים מתוך 5 בדירוג שלי.

Exit mobile version