סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

ממזרים חסרי כבוד (2009) Inglourious Basterds

ממזרים חסרי כבוד הוא סרט מלחמה מצליח של הבמאי המפורסם קוונטין טרנטינו. הסיפור מתרחש בזמן מלחמת העולם השנייה, בצרפת שנכבשה על ידי גרמניה. שושנה דרייפוס צופה בחוסר אונים במשפחתה מוציאה להורג על ידי הקולונל הנאצי הנס לנדה. שוסאנה בורחת באוזני המחט ובורחת לפריז, שם היא יוצרת זהות חדשה כבעלת קולנוע וקרנה.
במקומות אחרים באירופה מארגן סגן אלדו ריין קבוצת חיילים יהודים אותם הוא מוביל במסע נקמה נגד הנאצים. להקת ריין, המכונה “הממזרים”, מאמצת את השחקנית הגרמנית והסוכנת הסמויה בריג’ט פון המרסמרק במשימה לחסל את מנהיגי הרייך השלישי. הגורל מצטרף לדרכי הדמויות באולם קולנוע, שם שוסאנה נחושה לבצע את תוכנית הנקמה שלה.

ממזרים חסרי כבוד לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

הביקורת של יונתן

 

מעולם לא הצלחתי לכתוב הרבה על סרט שאהבתי. קשה לי להדגיש את החיובי של סרט, אבל בכל הנוגע לשליליות, זה שונה לגמרי. ממזרים חסרי כבוד הוא סרט של טרנטינו, הבמאי המפורסם. משמעות הדבר היא מספר דברים, ביניהם: את הדיאלוג, את ההתייחסות לסרטים אחרים, את המבט המיוחד על הנושא, את המסגרות הספציפיות, את העריכה, את בחירת פס הקול או את האלימות של הסרט. עבור חלקם סרטיו של טרנטינו הם רק עותקים של סרטים ישנים, עבור אחרים הם מחוות לז’אנר כזה או אחר, ועבור אחרים הם סרטים אלימים, גרועים וחסרי טעם. עם זאת, אני מרגיש צורך לציין שאם אתה הולך לסרט, זה יהיה הכי טוב לדעת למה לצפות.
ממזרים חסרי כבוד אינו שונה משאר היצירות הקודמות באותה קטגוריה. זה מוכיח את אותה דרך “ראויה” (שלא לומר ייחודית) בה הבמאי מסתכל על הנושא, במקרה שלנו מלחמת העולם השנייה, נושא אליו פנו אינספור פעמים לאורך זמן מנקודות מבט שונות. על פני השטח, המלחמה של טרנטינו היא אלימה, אך יחד עם זאת מצחיקה, והלוחמים הם אנשים מכובדים שלא חסרים להם תרבות. עם זאת, אני לא יכול להגיד הרבה כי זה יהרוס את הקסם של הסרט.

מהסצנה הראשונה ועד האחרונה, אנו מבינים שהסרט טוב. כשהסרט מתחיל, אם כבר ראית סרטים של טרנטינו, אתה כבר יודע איך יסתיים את הפרק, אתה מנחש איך הסרט יסתיים ולא בגלל שהוא צפוי, לא בגלל שהוא טיפש, אלא בגלל שאתה מכיר את הבמאי, בגלל שאתה כנראה צפית בכל סרטיו מבלי לזכור את מספר הצפיות המדויק. חכה … ותראה ובגלל שאתה יודע מה אתה תראה, לא תגעיל אותך מהאלימות על המסך, אתה רק תרצה לשבת ולהרחיק את העיניים מהמסך. לא תתחיל להתלונן שאתה לא מבין כלום מסצנת האקשן, לא תתלונן שהאפקטים המיוחדים מקלקלים את שאר הסרט, פשוט תראה את הדיאלוג ומשחק השחקנים, כי טרנטינו מצטיין בזה.
סרטיו של טרנטינו נשארים בעיקר בזיכרונך בגלל הדיאלוג, כמו שסרטיו של קובריץ ‘נשארים בזיכרונך בגלל הרכב המסגרת. זה לא יהיה דיאלוג בלתי נשכח כמו בספרות זולה, כי כאן לא תהיה שום התייחסות ל”תרבות הפופ “, כאן תהיה התייחסות לתרבות אחרת לגמרי, לתרבות שנות הארבעים באירופה ובמדינות, שלא היה לנו הרבה מה לעשות איתן.

המשחק הוא גם משחק מיוחד, במיוחד זה של קולונל הנס לנדה. לא פלא שהוא קיבל פרס בקאן על הופעתו בסרט. דמות שגורמת לנו לחשוב על “מר בלונד” בהתחלה ומי שעד הסוף גורם לנו להבין שזה בעצם משהו אחר לגמרי, בראד פיט, שעשוי להיראות יותר מדי כמו מרלון ברנדו בסנדק, במאי שיש לו נוכחות כריזמטית כמו הדוב היהודי וטיל שוויגר שמרוויח את כל הכסף. אני לא יכולה לומר שהתרשמתי מההופעה של הנשים בסרט הזה, אבל דיאן קרוגר עשתה את עבודתה. לרשום את כל הדמויות זה יהיה חסר טעם, אבל אני גם רוצה להזכיר את היטלר. הופעתו על המסך, בכל סצנה, אינה עושה אלא להעלות חיוך על שפתי כולם.
בסך הכל אינגלוריוס באסטרדס עמד בציפיותיי. זה היה בדיוק מה שהיה אמור להיות, איך זה אמור להיות, וכלל לא התאכזבתי מכלום. סרט שלא יצליח במיוחד, במיוחד בקופות האמריקאיות, בגלל הנושא, האלימות שהוא מכיל ואחרון חביב, כי לא כל הסרט באנגלית. סרט שיגרום לאנשים רבים לצפות בו שוב ולהשאיר את הסרט מאושר ויגרום לאחרים להצטער על שנתנו את כספם לראותו.
בשורה התחתונה לסרט זה מגיע לו 5 כוכבים בלי ויכוחים.

Exit mobile version