סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

חטא קוסמי (2021) Cosmic Sin

חטא קוסמי הוא סרט מדע בדיוני עם ברוס וויליס שמתרחש בעתיד הרחוק, בשנת 2524, כאשר האנשות התיישב בכוכבי הלכת החיצוניים. האלוף בדימוס ג’יימס פורד מתבקש לחזור לשירות בגלל שזר עוין תוקף חיילים על כוכב לכת שנמצא רחוק. המשימה של פורד וצוות חיילי עילית היא לעצור את המתקפה הקרובה לפני שיהיה מאוחר מדי כי האיום על האנושות מתגבר במהרה למלחמה בין כוכבים.

חטא קוסמי לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של יונתן

 

חטא קוסמי הוא סרט טוב אבל לא ברמת של סרטים מדע בדיונים אחרים שראיתי במשך השנים. ברוס וויליס והסרט הזה בכללותו עושים עבודה טובה על פי הנחייתו של אדוארד דרייק, שכתב את התסריט יחד עם שחקן המשנה קורי לארג’.  הוא מניח את התשתית להגדרת מדע המדע העתידני שלו עם כרטיסי כותרת ארוכים ומפותלים, מה שמעיד על הרפתקה תחבורתית שמחכה.
במרכז הסרט נמצא ג’יימס פורד, מנהיג צבאי נערץ שהוחזר לתפקיד בגין “העבודה האחרונה” המנוסה עם גילוי ציוויליזציה זרה חדשה בכוכב אחר. (על פי המיתולוגיה של הסרט, בני אדם מתחילים להתיישב בכוכבי לכת אחרים בשנות ה -20 של המאה העשרים. משהו לצפות לו בימים ארוכים אלה כשאנחנו מאובזרים בבית.) אבל הם עשויים לא להיות חייזרים ידידותיים. הם עשויים להיות גם … מסוכנים?
יש בסרט פעולה, אפקטים מגניבים כמו בכל סרט מסוג זה אבל אני לא יכול לומר יותר בלי לעשות ספוילר…
כל מי שרוצה לדעת מה יהיה בעוד 500 שנים עם האנושות מומלץ לראות את חטא קוסמי ואני מקווה שלא יצטער כי בשורה התחתונה גם אני אהבתי את הסרט.
4 מתוך 5 כובים.

Exit mobile version