סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

נפילתה של אמריקה (2016) America Has Fallen

סרט פעולה על טרוריסטים רעולי פנים עם קול מווסת כבד שפלשו לפיטסבורג ומאיימים לפוצץ אותו בשמיים, אלא אם כן יענו על הדרישות. ריאן טיילור הוא חייל מארינס לשעבר והחיים שלו הופכים להיות לתוהו ובוהו כשהוא נחשד שהוא מעורב בפיגוע. כאשר סוכנים פדרליים ותא טרור מכביד עליו, ראיין צריך להשתמש בכל המיומנות שלמד כדי להישאר צעד אחד קדימה ולמנוע התקפת טרור גדולה עוד יותר.

הסרט מוכר גם בשם: Rising Fear
נפילתה של אמריקה לצפייה ישירה, הסרט המלא

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 4 Average: 4]

הביקורת של Reviewer

קודם כל שם הסרט לא ברור – נפילתה של אמריקה או פחד עולה  כפי ש עוד קוראים לסרט. מדובר על סרט פעולה לא מי יודע מה אבל שווה צפייה אם איך לך משוה אחר לעשות.
אחרי שצפיתי בסצנת הפתיחה עם הדמויות הראשיות שנפגשו ברגעים מביכים באוטובוס עירוני ידעתי שזה סרט חובבני. הדיאלוג היה רע ומאולץ. המשחק היה חלש וגם מאולץ.

הדמויות נראו מהססות מאוד ולא שולטים בתפקידיהן. אלה היו אקשן, סצנות רגשיות עזות ומתח כדי לשמור על העניין לאורך הסרט, אך הסצינות צולמו במצלמות רועדות וקלוזאפים שהדגישו גם את התחושה החובבנית לאקשן. חשבתי שהעלילה בסדר אבל מפותלת ומבלבלת לפעמים כשניסיתי לפענח מי הם החבר’ה הטובים והרעים ומה הם מנסים להוכיח. אבל כשהסרט התפתח, הוא התחיל להיות הגיוני. הניסיון להפריע לאירועים הנוכחיים, נשיאים, טרוריסטים ידועים והדופק של המדינה היו פלוסים. פשוט רציתי שיהיו שחקנים טובים יותר. לא הייתי אומר שהסרט הייתה האכזבה כי בכל זאת היה לי כוח לראות אותו עד הסוף אבל לא יותר מזה.
ציון שלי: 6 מתוך 10.

Exit mobile version