סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

סרטים מומלצים 2021

תעשיית הקולנוע עברה את השנה הקשה ביותר בכל הזמנים וגם סרטים 2021 סובלים עדיין בגלל המגפה. הדבר הטוב הוא שבשנה זו נזכה לראות סרטים 2021 לצפייה ישירה שהצגת בכורה להם נדחה. יש לא מאת סרטים 2021 שכמעט בטוח יהיו שוברי קופות וכנראה נצפה בהם בבית כי האסטרטגיות של החברות ההפקה השתנו באופן קיצוני עקב הקשיים שיצרו מגיפת העולמית, שהובילה לסגירת בתי קולנוע ולהשקת סרטים חדשים 2021 המיוחלים בפלטפורמות סטרימינג.
הצלחנו לפרסם באתר שלנו חלק של סרטים מומלצים 2021 שכבר הופיעו אבל אם תרצה לדעת אילו סרטים 2021 יוקרנו בקרוב, הכנו ביקורות של הסרטים ששווה לראות.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 5 Average: 4.4]

איזה סרטים מומלצים 2021 אסור לפספס?

המגפה הביאה הפסדים של מיליארדים לתעשיית הקולנוע. חברות הפקה רבות החליטו לדחות את ההשקות לשנת 2021, בתקווה שהמצב יתאושש ויהיו לה הכנסות בהתאם לכסף שהושקע ללהקת הסרטים.
גם אם הייתה הפסקה של הקרנת הבכורה העולמית בעולם הקולנוע, האולפנים הגדולים שואפים לשמח אותנו בשנת 2021 עם כמה מההקרנות המרהיבות ביותר בשנים האחרונות. ג’יימס בונד, האלמנה השחורה ומוות על הנילוס הם רק חלק של סרטים 2021 שהביקורות אומרות שהם טובים במיוחד ואסור לכם לפספס בבתי הקולנוע. חש סרטים מומלצים 2021 בכל הקטגוריות כגון: אימה, קומדיה, דרמה, אקשן, הרפתקאות, מדע בדיוני או כל סוג אחר שאתה מעדיף, ודא כי תמצאו סרט יוצא דופן שחייבים לראות.

בתי ההפקה של הסרטים העלילתיים עם תקציבי עתק בחרו לדחות את ההשקות סרטים מומלצים 2021, כשהזמנים יאפשרו בכורה בבתי הקולנוע. בעקבות המגיפה בחרנו בלוח זמנים מרשים של הופעות סרטים עתידיות, בתקווה לתרחיש האופטימי בו המצב יחזור לקדמותו ואפשרות של הקרנת סרטים חדשים 2021 בבתי הקולנוע.
בינתיים פלטפורמות סטרימינג מציגים סרטי האחים וורנר אשר ישוחרר בפלטפורמת HBO Max במקביל להקרנת הבכורה של הסרט הם: “הדברים הקטנים”, “יהודה והמשיח השחור”, “טום וג’רי”, “גודזילה נגד קונג”, “מורטל קומבט”, “אלה מי שמאחל לי למות”, “המדהים: השטן גרם לי לעשות את זה”, “בגבהים”, “ריבת החלל: מורשת חדשה”, “יחידת המתאבדים“, “זיכרונות”,” ממאירה”, “חולית” , “רבים הקדושים של ניוארק”, “המלך ריצ’רד”, “Cry Macho” ו- “Matrix 4”.

האם הקרנת סרטים 2021 תמשיך רק בסטרימינג?

נטפליקס, המרוויחה הגדולה של הקורנה, הכריזה רשימת ההשקות שלה של סרטים חדשים 2021, המכילה לא פחות מ -70 סרטים עלילתיים עם כוכבי קולנוע רבים. ההודעה יוצאת דופן עבור שירות הווידיאו על פי דרישה האמריקאי, המציג בדרך כלל רק סרט אחד בכל פעם, ומוכיח את כוח ההתקפה של נטפליקס. הפלטפורמה עולה כיום על כל אולפני הוליווד מבחינת נפח.
המצגת מגיעה זמן קצר לאחר אולפן האחים וורנר. הודיעה, להפתעת כולם, כי תשחרר במקביל בבתי הקולנוע ובפלטפורמת HBO Max שלה את כל סרטים 2021. מדרמה ועד קומדיה, SF, אימה ואפילו הפקות מערביות, שירות הווידיאו המקוון אימץ את כל הז’אנרים המרכזיים של הקולנוע המודרני, עם כמה כותרים שנראים כאילו נוצרו במיוחד עבור פרסי התעשייה הגדולים.

באשר לבמאים, ג’יין קמפיון בולטת, עם “כוח הכלב” שזכה באוסקר, כמו גם האלי ברי והמחזאי והשחקן לין-מנואל מירנדה (המחזמר “המילטון”), השניים האחרונים שעשו את דרכו, בפעם הראשונה, מאחורי המצלמה.
בין הסרטים העלילתיים הצפויים ביותר הם “אל תסתכל למעלה” (“The Big Short” ו- “Vice”) של Adam McKay, בכיכובו של לאונרדו דיקפריו, כמו גם “The Harder They Fall”, מערבי בהפקה משותפת של הראפר ג’יי. – Z, עם צוות שחקנים אפרו-אמריקני. נראה כי נטפליקס גם מהמרת על “Red Notice”, בכיכובם של דוויין ג’ונסון, גל גדות וריאן ריינולדס, סרט פעולה עם תקציב של 160 מיליון דולר, על פי כמה כלי תקשורת אמריקאים.

מאת: ציפורה מקלוביץ

Exit mobile version