סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

ארץ הפלאות של ווילי (2021) Willy’s Wonderland

ארץ הפלאות של ווילי הוא סרט אימה שמספר על בניין שבעבר היה מקום מפגש למסיבות של ילדים שהפך להיות מקום של רוע שבו יש נשמות של רוצחים בתוך דמויות רובוטיות לילדים. העלילה מתרחשת בעיירה אי שם בארה”ב שאנשים נתקעים בה ונעלמים.

הסיפור מתחיל כשניקולס קייג’ נתקע עם הרכב ובשביל לשלם לתיקון שלו הוא צריך כסף שאין לו ולכן מציעים לו הצעה להעביר את הלילה בניקוי ארץ הפלאות של ווילי ואם הוא ישרוד את הלילה הוא יקבל את רכבו מתוקן למחרת בבוקר.

ארץ הפלאות של ווילי לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 4.5]

הביקורת של נתנאל – סרטים שראיתי

על הסרט “ארץ הפלאות של ווילי” (שם הסרט הוא על שם של האתר בו מתרחש הסרט) שמעתי לפני כמה זמן, ודיברו על השחקן ניקולס קייג’ שמזמן הוא לא עשה סרטים “נורמליים” ושהוא משחק דמויות מטורללות או סתם מופיע בסרטים כושלים כל כך שאולי רק פריקים שלו צופים בהם. אבל בכל זאת ניסיתי.
ארץ הפלאות של ווילי לא ממש לטעמי, אין בו סיפור עם מסר ערכי, אין בו תפאורה איכותית, יש בו צפעים אפלים ומוזיקת אימה שלא נהניתי ממנה. כנראה שאם אתה לא אוהב סרטי אימה כילד כנראה גם בתור מבוגר לא כדאי לך לצפות בכאלו.

בהשוואה לסרטים אחרים

אין לי הרבה למה להשוות, כי אם אני כבר צופה בסרט אימה אז אני מחפש אותו בגלל הסיפור שלו שבדרך כלל מאפיל על האימה שלו (כמו רידיק, האויב שבפנים, וסרטי חייזרים למיניהם).
זה מרגיש קצת כמו סיפור של “אזור הדמדומים” או “מי מפחד מהחושך?” משנות ה90′ שראיתי בתור נער וזה הפחיד אותי. וחוץ מזה הדמות שאני הכי שונא בז’אנר היא הדמות של צ’אקי שזה מפחיד אותי רק לראות אותו.
כל אלו ממש לא תרמו להנאה שלי מהסרט!

המסר של הסרט

אדם שלא מפחד ומתמודד מול האימה.

הדירוג שלי

ארץ הפלאות של ווילי הוא קודם כל סרט אימה בלי מסר ערכי ואמנם היה מעניין לראות את קייג’ משחק שוב אבל לא יותר מזה.
5 מתוך 10 בסולם שלי

מאת: נתנאל בורשטין – סרטים שראיתי

Exit mobile version